نیوکاسل جدیدترین مشتری مهاجم آلمانی

به گزارش رکنا، تیمو ورنر، مهاجم چلسی ، ظاهراً تصمیم گرفته است که دستمزد خود را کاهش دهد تا بتواند تابستان امسال از چلسی جدا شود.

گمان می‌رود مهاجم آلمانی پس از یک دوره ناامیدکننده در غرب لندن پس از انتقال 53 میلیون پوندی 2 سال پیش از RB Laipzig، به دنبال ترک باشگاه استمفوردبریج و اکنون امیدوار است به کابوس خود در چلسی پایان دهد، جدایی خود را از این باشگاه قطعی کند.

این در حالی است که اکنون هم نیوکاسل یونایتد وارد رقابت برای جذب ورنر شده است. طبق گزارش‌ها، تیمو ورنر 50 درصد از دستمزد فعلی 275000 پوندی خود در چلسی را کاهش می‌دهد تا از این باشگاه جدا شود.

این مهاجم دوران ناامیدکننده‌ای را در استمفوردبریج سپری کرد و در 89 بازی با پیراهن آبی‌ها تنها 23 گل به ثمر رساند، اکنون آماده ترک چلسی است و گزارش‌هایی که از آلمان منتشر می‌شود حاکی از آن است که ورنر می‌تواند با قراردادی قرضی به لایپزیگ بازگردد که می‌تواند شامل گزینه‌ای برای این تیم برای جذب مجدد او باشد.

البته نیوکاسل یونایتد در حال بررسی احتمال جذب تیمو ورنر مهاجم چلسی در تابستان امسال است زیرا اکنون تصور می‌شود ادی هاو، سرمربی کلاغ‌ها، مایل به پایان قرارداد با ورنر قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات در پایان آگوست است.

انتهای پیام/

کدخبر: 810040 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟