احضار مربی‌نماهای دوومیدانی به مراجع قضایی و کمیته انضباطی

به گزارش رکنا، سارینا ساعدی، ارسلان قشقایی، سمیر اقبالی، علی امیریان، ارشیا مصدقی 5 ورزشکاری بودند رکورد ورودی جوانان جهان را کسب کنند در حالی که قرار بود ملی‌پوشان جوان دوومیدانی ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان شرکت کنند، به دلیل عدم صدور  روادید ترانزیتی از طریق آمریکا حضور آن‌ها در کلمبیا میسر نشد.

البته پس از این اتفاق یکسری دوومیدانی‌کاران این رشته در گذشته که اکنون در کسوت مربیگری فعالیت می‌کنند، حواشی فراوانی را برای رشته اول المپیک ایجاد کردند مانند نشر اکاذیب، تحریک ورزشکاران به عدم حضور در مسابقات و همچنین اهانت و... به مسئولان فدراسیون دوومیدانی و پس از وقایع این اتفاقات مسئولان فدراسیون تصمیم دارند بابت اقدامات خلاف قانون ازجمله  تهمت، افترا، نشراکاذیب،تحریک ورزشکاران، ایجاد اغتشاش، یاس وناامیدی از این اشخاص به مراجع قضایی شکایت کنند. همچنین با برگزاری جلسه کمیته انضباطی به تخلفات آن‌ها رسیدگی خواهد شد.

این در حالی است که افراد فوق در گذشته هم مشابه چنین رفتارهایی از خود بروز داده‌اند مانند درگیری با روسای پیشین این فدراسیون و همچنین هیات‌های استانی و ... از جمله مسائلی است که آن‌ها مرتکب شده‌اند.

گفتنی طبق فرمایشات معظم رهبری در هر زمینه‌ای چه ورزش و چه ... ایجاد یاس و ناامیدی در بین اشخاص مصداق بارز خیانت به مملکت محسوب می‌شود و این رفتار مربیان فعلی دوومیدانی هم مشابه چنین مساله‌ای است.

انتهای پیام/

کدخبر: 808454 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟