شکایت کاندیدای رد صلاحیت شده انتخابات فدراسیون فوتبال به کمیته استیناف

به گزارش رکنا، رد صلاحیت کاندیداهای حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال که فرم‌هایشان تکمیل نشده و در مهلت قانونی فرایند ثبت‌نام را انجام نداده‌اند، یکی از بحث های مهم فوتبال ایران در روزهای گذشته بوده است.

یکی از این افراد امیررضا واعظ آشتیانی مدیرعامل سابق استقلال و معاون پیشین وزارت ورزش و جوانان است. واعظ آشتیانی در واکنش به رد صلاحیت خود از سوی کمیته بدوی به خبرنگار ما گفت: «نامه رد صلاحیت را به همه داده‌اند. آقایان خودشان اجتهاد کردند و سایت را بستند، خودشان هم کار خود را توجیه می‌کنند!»

او ادامه داد: «سایت را ساعت 4 بعد از ظهر بستند و بعد می‌گویند وقتی ثبت‌نام ما 5:30 تمام شده باید 5 نفر از اعضای مجمع امضا کرده باشند. وقتی سایت را بسته‌اند، چطور باید امضا کنند؟ چطور آن 5 نفر تاییدیه بدهند؟ ما بحث‌های خودمان را انجام دادیم و صحبت‌هایمان را کردیم. الان هم به استیناف شکایت می‌کنیم تا ببینیم چه پیش می آید.»

واعظ آشتیانی با اشاره به حواشی پیش آمده در برنامه فوتبال برتر افزود: «آن آقا در برنامه از کمیته بدوی سفسطه می‌کرد، پاسخ نمی‌داد. برای همین من مثال دو دوتا، هرچه شما بگویی را برایش زدم. آن برنامه جای برنامه دادن کاندیداها نبود و صحبت‌های اولیه را انجام دادیم. به هر حال باید ببینیم چه می‌شود.»

انتهای پیام/

کدخبر: 808295 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟