توخل: مستحق شکست بودیم/ به بازیکن جدید نیاز داریم

به گزارش رکنا، آرسنال برای برگزاری اردوی تابستانی راهی آمریکا شده است. توپچی‌ها در دیدار برابر چلسی در جام فلوریدا نمایشی خیره‌کننده داشتند و با قاطعیت به پیروزی دست پیدا کردند. آرسنال در این بازی دوستانه با ۴ گل حریف لندنی را در هم کوبید.

پس از این شکست توماس توخل در کنفرانس مطبوعاتی مواردی را تشریح کرد.

*واکنش به شکست؟

"فکر می‌کنم مستحق شکست بودیم که منصفانه است چون به اندازه کافی خوب نبودیم. قسمت نگران‌کننده تعهد تیم از نظر فیزیکی و ذهنی بود که آرسنال خیلی از ما جلوتر بود. می‌توانیم بگویم که آن‌ها قوی‌ترین ترکیب ممکن را داشتند و ترکیب ما قوی‌ترین نبود و این بخشی از توضیح است اما فقط بخش کوچیکی را شامل می‌شود"

*طی 2 هفته آینده برای شروع فصل آماده می‌شوید؟

"نمی‌توانم تضمین کنم. آرسنال را تیمی دیدم که از نظر روحی در سطحی است که ما نمی‌توانستیم از نظر فیزیکی و روحی با آن برابری کنیم چون خیلی از بازیکنان را داریم که به ترک باشگاه فکر می‌کنند و به دنبال گزینه‌هاشون هستند. فکر می‌کنم این موضوع واضح است"

*نقل و انتقالات تابستانی؟

"ما درخواست فوری برای داشتن تعدادی بازیکن با کیفیت داشتیم. بدون شک 2 بازیکن با کیفیت به خدمت گرفتیم ولی همانطور که امروز دیدید این‌طور نمی‌توانیم رقابت کنیم"

*شرایط بازی در اورلاندو دشوار بود؟

"می‌توانیم حس کنیم که انرژی خودمان را بعد از لاس وگاس و بازی با شارلوت افت کرده چون سفر زیادی کردیم و هوا مرطوب است. نکته همین است و یکی از دلایل جزئی برای اینکه سرحال نبودیم همین است"

*در مورد گلزنی تیم نگرانی؟

"مطمئنا همینطور است. در نیمه اول، بازی مثبت در زمین حریف دشوار بود. در نیمه دوم کنترل بازی را بر عهده گرفتیم و در 22 دقیقه اول تیم برتر بودیم. خوشبختانه پیشرفت را می‌توانیم ببینیم اما در عین حال مشکلاتی داریم چون همان بازیکنان قبلی را در اختیار داریم! "

*سیتی و لیورپول چه قدر جلو هستند؟

"با وجود بازی امروزمان نباید اشاره کنیم که 2 تیم خیلی جلوتر از ما هستند. ما توسط تیمی شکست خوردیم که در لیگ قهرمانان بازی نمی‌کند و خیلی جلوتر از ما است"

*در مورد کولیبالی؟

"بهترین بازیکن زمین بود. در عصری که هیچ چیز خوب به نظر نمی‌آمد آن خوب بود"

*در مورد نتیجه نگرانی؟

"یادم نمی‌آید در پیش فصل با نتیجه 4 بر 0 باخته باشیم یا 2 بازی پشت هم شکست خورده باشیم. من طرفدار بزرگ پیش فصل قوی هستم اما پیش فصل خوب به این معنی نیست که فصل خوبی خواهیم داشت. حالا به خونه پرواز می‌کنیم و روز سه‌شنبه نیاز است که راه حلی پیدا کنیم و دوباره به راهمان ادامه بدهیم و از این شرایط گذر کنیم چون در این لحظه داریم اذیت می‌شیم"

*نظرت در مورد هویت خط دفاعی:

"اگر می‌خواهیم با سیستم 3 دفاعه بازی کنید به 3 نفر هم نیاز دارید و اگر نه ارزش ندارد بخواهید با این سیستم بازی کنید. کولیبالی در بازی امروز تنها برای 25 دقیقه می‌توانست بازی کند و با وجود بازیکنانی که داشتیم تلاش کردیم 2-4-4 بازی کنیم. فکر می‌کنم مشکل در مورد ساختار دفاعی نیست بلکه رفتار ما در این ساختار مشکل دارد و این مهم ترین مسئله است"

انتهای پیام/

کدخبر: 806859 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟