روشن: ابقای اسکوچیچ خنده‌دار است/ کار فدراسیون تف سربالا بود

حسن روشن در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص ابقای «دراگان اسکوچیچ» در تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: خیلی خنده‌دار است. اسکوچیچ با این وضع چطور می‌خواهد کار کند؟ متاسفانه فدراسیون ما صاحب ندارد. بعد توقع دارند ایران با این وضع مقابل انگلیس، آمریکا و ولز از مرحله گروهی صعود کرده نمایش قابل قبولی داشته باشد. هرگز چنین چیزی ممکن نیست. این رفتارها تف سربالاست. این برخورد از نظر فیفا دور نمی‌ماند آن‌ها بررسی می‌کنند می‌بینند که تیم ملی با هدایت اسکوچیچ به جام جهانی قطر راه پیدا کرده اصلا چنین رفتارهایی را قبول نمی‌کنند. البته که ماندن اسکوچیچ به نفع اوست برایش رزومه می‌شود ولی این دلیل نیست که بخواهند چنین برخورد غیرحرفه‌ای با او داشته باشند.

وی در واکنش به اینکه چقدر با این وضع به موفقیت تیم ملی در جام جهانی امیدوار است ادامه داد: اصلا امیدوار نیستم. چون اتفاقاتی که رخ داد باعث شد تا تمرکز بازیکنان از بین برود. همدلی و اتحاد در تیم کم‌رنگ شود، انگیزه‌ای برای بازیکنان باقی نماند.

پیشکوست فوتبال ایران در پایان تصریح کرد: جام جهانی شوخی نیست که هر تیمی با هر شرایطی فکر کند که می تواند بهترین نتیجه را کسب کند و ما هم که در وبه خود نوبر هستیم و قطعا نمی توانیم خوب کار کنیم. از همین حالا ر گروه چهارم هستیم مگر اینکه معجزه رخ دهد.

انتهای پیام/

کدخبر: 804797 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟