پاسخ توییتری رونالدینیو به رافینا

به گزارش رکنا، مراسم معارفه رافینیا در پیوستن به باشگاه بارسلونا حواشی خاص خود با به همراه داشت. لاپورتا در افتتاحیه این مراسم گفت : رافینیا، خوش آمدی. این برای ما بسیار هیجان‌انگیز است. همواره در بهترین روزهای تاریخ بارسلونا برزیلی ها نقش فعال و موثری داشته اند. ما معتقدیم با برزیلی ها، بارسا بار دیگر زیبا بازی خواهد کرد. این ژاوی بود که برای جذب رافینیا اصرار داشت و ما هم نهایت تلاش مان را کردیم تا رافینیا را جذب کنیم.  سپاسگزاریم چرا که تو هم تمایل زیادی برای آمدن به بارسا نشان دادی. این یک فاکتور کلیدی بود. باید از جوردی کرویف، متئو آلِمانی و دکو(ایجنت بازیکن) هم تشکر کنم. همچنین از اعضای خانواده رافینیا که اینجا هستند.»

ahka

رافینیا نیز گفت:«برای من افتخار بزرگی است که اینجا هستم و می خواهم از همه تشکر کنم. من الگوهای فوتبالی زیادی دارم که بازیکن بارسا بوده اند و اینجا تاریخسازی کرده اند. اگر بتوانم نصف کار آنها را انجام دهم، در واقع کار بزرگی کرده‌ام. این رویای کودکی من است. من تمام تلاشم را برای بارسا انجام خواهم داد تا به همان تیم قدرتمند گذشته تبدیل شود. از رئیس باشگاه و همه کسانی که این امکان را فراهم کرده اند تشکر می کنم.»

این بازیکن که به شدت به رونالدینیو علاقه مند است، در مراسم معارفه خود گفت: الگوی من رونالدینیو بوده است و در این مراسم حرف آر را به نشانه رونالدینیو نشان داد. پس از این اتفاق رونالدینیو در پاسخ به این مساله در توییتر خود نوشت:ممنون به دلیل این طرح زیبا! رافی، از صمیم قلب برایت آرزوی موفقیت می‌کنم دوست من؛ مطمئنم که به بارسلونای ما کمک می‌کنی.

انتهای پیام/

 

کدخبر: 804223 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟