رسمی؛ اریکسن به منچستریونایتد پیوست

به گزارش رکنا، کریستین اریکسن هافبک ۳۰ ساله و دانمارکی فصل گذشته باشگاه برنتفورد در انتقالی آزاد و با قراردادی ۳ ساله به منچستریونایتد پیوست.

اریکسن که دومین بازیکن جدید یونایتد در تابستان ۲۰۲۲ محسوب می‌شود، پس از حمله قلبی در یورو ۲۰۲۰ و دوری چندماهه از فوتبال ژانویه ۲۰۲۲ راهی برنتفورد شد و در ۱۱ مسابقه، یک گل و ۴ پاس گل در کارنامه‌ خود ثبت کرد.

کریستین اریکسن پس از این اتفاق به وب سایت باشگاه منچستریونایتد گفت: منچستر یونایتد باشگاه خاصی است، من نمی‌توانم برای شروع صبر کنم‌. من فرصت های زیادی برای به میدان رفتن در اولدترافورد را داشته‌ام اما انجام این کار با لباس قرمز در این ورزشگاه حس بی نظیری خواهد داشت.من کار اریک تن هاگ را در آژاکس دیده ام و با سطح کار او و جزئیات و آمادگی که وی و کادرفنی‌اش هر روز به تیم اضافه می‌کنند آشنایی دارم. مشخصا او مربی فوق العاده‌ای است. پس از صحبت با او و آشنا شدن با چشم‌انداز وی و شیوه‌ای که او می‌خواهد تیمش بازی کند، اکنون برای آینده هیجان‌زده تر هستم. من هنوز جاه‌طلبی های عظیمی دارم و چیز های بسیار زیادی است که می‌دانم که می‌توانم به آن ها دست بیابم و اینجا، جای فوق‌العاده‌ای برای ادامه ماجراجویی من است.

1

انتهای پیام/

 

کدخبر: 804032 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟