قربانی: برکناری اسکوچیچ حرفه‌ای نبود/ فوتبال با والیبال و کشتی قابل قیاس نیست/ برای فوتبال ایران از جایی خارج از فدراسیون تصمیم‌گیری می‌شود

پیروز قربانی مدافع اسبق استقلال در خصوص برکناری اسکوچیچ به خبرنگار رکنا گفت: من اصلا به شرایط فنی او کاری ندارم اما نوع برخورد با وی حرفه ای و برازنده نام و اعتبار فوتبال ایران نبود. بحث استفاده از مربی ایرانی یک مبحث کاملا درست است اما فوتبال اصلا قابل مقایسه با رشته‌های دیگر مثل والیبال و کشتی نیست. اگر می‌بینید والیبال نتیجه می‌گیرد نتیجه 20 سال و یا بیشتر کار است و یا در کشتی، این رشته برای ایران است و نیاز به استفاده از مربی خارجی نیست. خود ما به عنوان بخشی از فوتبال ایران هم خوشحال می شویم تیم ملی به ما برسد ولی مربیان ایرانی که با دلایل مشخص از علم روز دنیا دور هستند می توانند تیم ملی را در ادامه هدایت کنند؟

مدافع اسبق تیم ملی و استقلال افزود: کار ملی پوشان برای صحبت کردن علیه هم درست نبود و البته هر بازیکنی نظر خود را دارد و می‌تواند اظهار نظر کند. کاش این اتفاق‌ها نمی‌افتاد و فقط به فکر تدارکات بهتر برای تیم ملی بودیم. مشکل فوتبال ما اسکوچیچ نیست و نبوده و مشکل این است که از جایی دیگر برای فدراسیون و کلأ فوتبال تصمیم‌گیری می شود و این در آینده برای ورزش ایران خطرناک است.

وی ادامه داد: اصلا کمیته فنی فدراسیون که من برای همه اعضای آن هم احترام قائلم  با چه مستندی رای به برکناری اسکوچیچ داده است؟ خود اعضای این کمیته نزدیک به 10 سال است تیم ندارند و همین‌طوری که نمی‌شود با آبروی مربی بازی کرد. شاید مربی ایرانی هم برای ما در جام جهانی خوب باشد و نتیجه بگیرد اما آیا واقعیت فوتبال ما این است و همه چیز سر جای خودش است؟ کمیته فنی فدراسیون با چه معیاری دست به حذف اسکوچیچ زد؟

انتهای پیام/

 

کدخبر: 803310 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟