سخنگوی کمیته فنی فدراسیون فوتبال: مخالف کی‌روش و اسکوچیچ هستم!

ابراهیم قاسم‌پور در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص اینکه نظرش درباره جلسه مسئولان کمیته فنی با مسئولان وزارت ورزش برای بازگشت دوباره کی‌روش به تیم ملی فوتبال اظهار کرد: من در جلسه اعضای کمیته فنی فدراسیون با مسئولان وزارت ورزش حضور نداشتم اما دوستان به من گفتند این جلسه تنها برای حمایت از تیم ملی بوده و هیچ خبری مبنی بر اینکه کادرفنی تیم ملی بخواهد دستخوش تغییر شود، وجود نداشت. 

وی درباره اینکه آیا اتفاق درستی است که اسکوچیچ در این برهه زمانی کنار برود، گفت: الان اگر بخواهیم یک مربی بیاوریم باید یک مربی درجه یک خارجی به خدمت بگیریم که این مساله هم پول زیادی می‌طلبد و موضوع دیگر اینکه او فرصتی ندارد تا زیاد در کنار تیم باشد، بنابراین باید با همین کادر تا جام‌جهانی ادامه دهیم.

سخنگوی کمیته فنی فدراسیون فوتبال با اشاره به اینکه او یکی از مخالفان سرسخت اسکوچیچ و همچنین کی‌روش است، بیان کرد: من خودم یکی از مخالفان هر 2 مربی بودم و هستم، البته روی توانایی فنی کی‌روش حرفی ندارم بلکه او بیشتر به دلیل ادبیات و توهین‌هایی که به مردم می‌کرد خیلی جایگاه مقبولی بین پیشکسوتان نداشت. با این حال اگر مجبور به تغییر کادرفنی شویم به نظرم بهتر است یک مربی ایرانی روی کار آورده شود تا برای ما هزینه تراشی نداشته باشد. البته اگر تصمیم به تغییر کادرفنی تیم ملی باشد با این اتفاق شرایط تیم از لحاظ روحی و روانی دچار مشکل می‌شود. نظرم به عنوان عضو کمیته فنی این است که کادرفنی تیم ملی تا پس از جام‌جهانی تغییری نکند.

انتهای پیام/

کدخبر: 801696 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟