کریستنسن: فقط باید در بارسلونا یاد بگیرم/ می‌خواهیم برنده شویم این هدف اصلی ماست

به گزارش رکنا، آندریاس کریستنسن که پس از پایان قراردادش با چلسی چند روز قبل رسمأ به عنوان بازیکن بارسلونا معرفی شد، امروز (پنجشنبه) در کمپ تیتو ویلانووا به هواداران بارسلونا معرفی شد کریستنسن پس از شرکت در تست پزشکی شرکت کرد و صحبت‌هایی را به شرح زیر انجام داد:

*درباره صحبت‌هایت با ژاوی و علاقه‌ات به بارسا؟

 مذاکرات خصوصی هستند، اما ژاوی به من گفت که او سبک بازی و شخصیت من را دوست دارد. من خیلی اهل رفتار نیستم، بیشتر ساکت و محتاط هستم. شروع به تماشای فوتبال، بازیکنان بارسا کردم و نحوه بازی آن‌ها مرا مجذوب کرد.

*در مورد شکل مدافع میانی بارسا؟

ژاوی از من درخواست خاصی نکرده است. فکر می‌کنم به خوبی با سبک بازی بارسا هماهنگ هستم. نباید چیزی را تغییر دهم، فقط باید یاد بگیرم و پیشرفت کنم.

*آیا برای حضورت در بارسلونا با آلونسو و ازپلیکوئتا صحبت داشتی؟

آن‌ها دوستان خوبی هستند و به آن‌ها گفتم که قرار است با بارسا قرارداد ببندم. من واقعاً می‌خواهم با هم تیمی‌های جدیدم ملاقات کنم.

*در مورد مدیریت احساسی خود در ماه های اخیر؟

 "من سعی کرده‌ام آن را به بهترین شکل ممکن مدیریت کنم وتنها روی کارم تمرکز کرده‌ام. در اینجا می‌توانم از همه مدافعان چیزهای زیادی یاد بگیرم. پیکه یک اسطوره باشگاه است. به عنوان مثال، من می‌خواهم آن را به بهترین شکل ممکن انجام دهم.

*در مورد ذهنیت برنده؟

سوال خوبی است. من کارم را انجام می‌دهم و سعی می‌کنم از بقیه بیاموزم. همه ما می‌خواهیم برنده شویم، این هدف اصلی است. من فکر می‌کنم تیم و باشگاه این پتانسیل را دارند. هرگز در تاریخ بارسا تغییر نکرده است.

*درباره رابطه‌ات با توخل؟

 "من همیشه سعی می‌کنم کارم را انجام دهم. این موضوع مربوط به گذشته است. چند هفته سختی بود که آنطور که انتظار داشتم پیش نرفت، اما من بسیار مفتخرم که این کار را انجام داده‌ام. برای چندین سال اتفاقات شگفت‌انگیزی رخ داد، اکنون من در کنار خانواده‌ام بسیار خوشحالم و به آنچه که به دست آورده‌ام بسیار افتخار می‌کنم.

*در مورد مشکلات معده خود قبل از بازی؟

من بسیار سالم و واقعأ مشتاق بازی هستم. این تنها چیزی است که می‌توانم بگویم. من به چهار سال گذشته بسیار افتخار می‌کنم. من عناوین را به دست آورده‌ام.

*درباره ناامیدی از بارسلونا؟

برای من سخت است زیرا تازه وارد شده‌ام، اما می‌خواهم از خودم لذت ببرم. بازیکنان تیم بسیار با استعداد هستند، در نیمه دوم فصل گذشته کمتر تیمی بهتر از بارسا وجود داشت.

*در مورد تصمیمت برای امضای قرارداد با بارسا؟

درست است که تیم‌های خوبی وجود داشتند که علاقه نشان دادند، اما وقتی رویایی دارید، تردید نکنید. رویاها به حقیقت می‌پیوندند.

*در مورد دوران حضورت با مورینیو؟

تمام تجربیات گذشته مثبت است. من زیاد با او بازی نکردم، اما او بسیار برنده بود. او همیشه سر من فریاد می‌زد و به من کمک می‌کرد تا یاد بگیرم. او مربی بزرگی است.

انتهای پیام/

کدخبر: 801453 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟