واکنش افشاریان به اعتراض داوران ساحلی، قانون سقف قراردادها و از رسمیت افتادن جلسات هیات رییسه

خداداد افشاریان، عضو هیات رییسه فدراسیون در خصوص تشکیل جلسه اعضای هیات رییسه و پاسخ به درخواست سازمان لیگ مبنی بر تدوین قانون جدید سقف قرارداد به خبرنگار رکنا، گفت: درخواست جدید سازمان لیگ تازه دیروز وصول شده و در پی آن هستیم تا همین چند روز آینده جلسه هیات رییسه تشکیل شود و نسبت به قانون سقف قراردادها تصمیم گیری انجام دهیم.

وی همچین درباره عدم رسمیت داشتن هیات رییسه افزود: ما برای اینکه کارها روی زمین نماند با حضور 6 یا 7 نفر از اعضای هیات رییسه مصوبات را به سرانجام می‌رسانیم و می‌دانم که جلسه رسمی به دلیل کسری اعضای آن رسمی نیست، اما چاره‌ای نداریم و باید کارها را تا قبل انتخابات پیش ببریم. معمولا خود سرپرست با چند نفر دیگر در محل فدراسیون قرار می‌گذاریم و پیگیر کارها هستیم.

افشاریان درباره جنجال به وجود آمده داوران فوتبال ساحلی و پرداخت حق الزحمه آنان، اظهارداشت: من باید از داوران این حوزه در وهله اول عذر خواهی کنم چرا که با توجه به تفاوت 4 برابری دستمزد آنان و وقفه‌هایی که برای انتخاب سرپرست جدید فدراسیون و دیگر مسائل داشتیم هنوز از سال 97 در برخی از رده‌ها طلبکار هستند و حق با آنهاست. تمام سعی من که خودم را از این جامعه جدا نمی‌دانم این است که در اولین فرصت و بعد از پیدا کردن اسپانسر جدید داوری حق الزحمه آنها بدهیم و از خجالت آنها درآییم.

انتهای پیام/

کدخبر: 800969 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟