افشاردوست: لهستان را در خانه خودش زمین‌گیر کردیم/ عملکرد شاگردان عطایی قابل دفاع است

محمود افشاردوست در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص عملکرد تیم ملی والیبال مقابل لهستان اظهار داشت: تیم ملی والیبال ما در ادامه بازی‌های خوب هفته دوم و  بعد از بازی با بلغارستان موفق به شکست تیم قدرتمند لهستان شد که باید بابت این موضوع به کادرفنی و ملی‌پوشان تبریک گفت. وجود یک بازه زمانی 10 روزه بین هفته دوم و سوم باعث شد تیم خوب تمرین کند و برای بازی‌های این هفته آماده شود. بازیکنان ایران به مراتب از بازی مقابل آمریکا، برزیل و کانادا بهتر ظاهر شده و لهستان را در خاک خود زمین‌گیر کردند.

وی ادامه داد: در بازی شب گذشته در همه بخش‌ها خوب بودیم، به ویژه از ست دوم به بعد، هم سرویس خوب زدیم و هم دریافت عالی داشتیم. اسفندیار و توخته شدیدا باهم هماهنگ شدند و عبادی پور و اسماعیل‌نژاد هم با توجه به دریافت خوب، بهتر تغذیه شدند و بازی همان شرایطی را دنبال کرد که ما به دنبالش بودیم. ضمن اینکه کارهای سرعتی وادی با توخته و جلوه را نباید فراموش کنیم و معتقدم می‌توانستیم حتی بازی را 3 بر یک برنده باشیم و 3 امتیاز دریافت کنیم.

دبیر اسبق فدراسیون والیبال در خصوص نقش عطایی در این پیروزی ارزشمند گفت: کادرفنی تعویض‌های به موقعی انجام داد و اینکه برخی‌ها می‌گویند عطایی باید پیاپی به بازی وقفه میداد درست نیست چون آن موقع به ضد والیبال محکوم می‌شدیم. سرمربی باید روی کم کردن ضریب اشتباهات کار کند. مثلا در زدن سرویس‌های پرفشار در زمان‌های حساس بازی که این کار را بازیکنان لهستان به‌خوبی انجام دادند.

عضو هیات رییسه فدراسیون والیبال در پایان با اشاره به اینکه عملکرد شاگردان بهروز عطایی قبل دفاع است، تصریح کرد: شک ندارم اگر همین روند ادامه داشته باشد، در بین 8 تیم برتر برای صعود خواهیم بود. وقتی تیم ما لهستان را در زمین خودش شکست می‌دهد، یعنی از پس هر حریفی بر می‌آید.

انتهای پیام/

کدخبر: 800785 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟