عجیب اما واقعی؛ تماس مسی با ژاوی برای بازگشت به بارسلونا

به گزارش رکنا، ادواردو ایندا از ال چیرینگیتو گزارش می‌دهد که لئو مسی با ژاوی تماس گرفته است تا از او در مورد احتمال بازگشت به بارسلونا سوال کند.

این روزنامه‌نگار توضیح می‌دهد:"مسی رابطه خوبی با ژاوی دارد، زیرا آن‌ها همه چیز را با هم برنده شده‌اند. آنچه که مشضخص است اینکه مسی در پاریس ناراحت است؛ زیرا او چند ماه اول را در یک هتل گذراند و کنار آن هم خانواده‌اش هنوز به خوبی با شرایط این شهر وفق پیدا نکرده‌اند."

ژاوی از شنیدن صحبت‌های لئو خوشحال شد اما با این حال، سرمربی بارسا به هم تیمی سابق خود گفت که این خوان لاپورتا است که باید با آرژانتینی تماس بگیرد اگر بازگشت واقعی باشد.

گفته می‌شود در حال حاضر تماسی از لاپورتا دریافت نشده است. به نظر می‌رسد که رییس پس از جدایی سال گذشته از این مرد 35 ساله فاصله گرفته است.

یکی دیگر از گزارشگران ال‌چیرینگیتو و بازیکن سابق بارسلونا لوبو کاراسکو می‌گوید اخباری در مورد مسی وجود دارد که او «فقط در ژانویه می‌تواند به اشتراک بگذارد».

قرارداد فعلی لئو با پاری سن‌ژرمن تا جولای 2023 اعتبار دارد. در ژانویه، او آزاد خواهد بود تا در مورد آینده خود با سایر باشگاه‌های خواهان خود صحبت کند.

انتهای پیام/

کدخبر: 800536 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟