نصرتی: هیچ تماسی از باشگاه پرسپولیس نداشته‌ام

به گزارش خبرنگار ورزشی رکنا، طی روزهای گذشته خبرهای منتشر شد مبنی بر اینکه باشگاه پرسپولیس در روزهای اخیر برای انتخاب دستیار جدید «یحیی گل محمدی» مذاکراتی را با «محمد نصرتی» داشته است و این مربی جوان جانشین «حمید مطهری» در این تیم خواهد شد.

«محمد نصرتی» در گفت‌وگو با خبرنگار رکنا در مورد پیشنهاد باشگاه پرسپولیس گفت: این خبر شایعه است و تاکنون از باشگاه پرسپولیس با من تماسی گرفته نشد  ه است و هیچ مذاکراتی بین من و این باشگاه صورت نگرفته. هرچند این برای من باعث افتخار است که روی نیمکت پرسپولیس حضور داشته باشم . من افتخار این را داشته‌ام که لباس تیم محبوب خود را برتن کنم و مسلما اگر پیشنهادی از سوی باشگاه پرسپولیس باشد از آن استقبال خواهم کرد.

مربی سابق تراکتور درمورد وضعیت خود با این باشگاه اظهار داشت: ما درحالی به تراکتور آمدیم که این تیم در وضعیت خوبی قرار نداشت و در خطر سقوط بود. اما با تلاش کادرفنی، ساغلام و من توانستیم نتایج خوبی را کسب کنیم و این تیم را در لیگ برتر حفظ کردیم. این حق کمترین حق مردم تبریز است که نماینده شایسته‌ای در لیگ برتر داشته باشند. اما بعد از پایان مسابقات لیگ هیچ کس از طرف باشگاه تراکتور با من تماسی نداشته است. روز گذشته نیز قربان بردیف وارد تبریز شده و به صورت رسمی کار خود را آغاز کرده است. باید دید ایشان چه تصمیمی خواهند گرفت.

انتهای پیام/

کدخبر: 800057 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟