آخرین فرصت برای تیم جوانان فوتبال

به گزارش رکنا، غلامرضا جباری – رییس دپارتمان کمیته جوانان با تایید این خبر در مورد برنامه های پیش روی تیم ملی جوانان می گوید:« قرار است تیم ملی جوانان اواسط مرداد ماه به تورنمنت کافا برود و پس از آن در شهریورماه در رقابت های مقدماتی قهرمانی آسیا که در قرقیزستان برگزار می شود، شرکت کند.»

البته باید به این نکته مهم اشاره کرد فدراسیون فوتبال دیگر زمانی برای تدارک بازی های دوستانه برای تیم ملی جوانان نخواهد داشت وصمد مرفاوی و شاگردانش باید از تورنمنت کافا بهترین استفاده را برای رسیدن به هماهنگی های لازم داشته باشند. در حال حاضر صمد مرفاوی مشغول انتخاب نفرات اصلی است و در فرصت باقی مانده تا شروع تورنمنت کافا می بایست نفرات انتخاب شده را به هماهنگی لازم برساند و بعد از آن هم باید مهیای حضور در تورنمنت کافا حاضر شود. فاصله بین تورنمنت کافا و شروع بازی های مقدماتی جام ملت ها در شهر بیشکک هم کم خواهد بود. تیم ملی جوانان در بازی های مقدماتی جام ملت ها با تیم های قرقیزستان – امارات و برونئی همگروه است.

لازم به توضیح است مسابقات مقدماتی جام ملت های جوانان آسیا در شهریور ماه در 10 گروه برگزار می شود که در پایان تیم های اول به همراه 5 تیم برتر دوم و ازبکستان میزبان بازی های نهایی در سال 2023 شانزده تیم شرکت کننده در این مسابقات را تشکیل خواهند داد.

انتهای پیام/

کدخبر: 799880 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟