پاشایی: رقابت در لیگ برتر نابرابر است/ قول می‌دهم ذوب‌آهن بهتر از فصل قبل نتیجه بگیرد

حسین پاشایی در گفت‌وگو با رکنا ، در مورد شروع تمرینات تیم ذوب‌آهن و برنامه‌های این تیم برای لیگ پیش رو اظهار داشت: تمرینات را چند روزی است آغاز کردیم. هنوز یکسری بازیکن مدنظر داریم که باید جذب شوند. با این حال تمرینات را با نفرات فعلی استارت زدیم و به مرور با تقویت تیم شکل بهتری خواهیم گرفت.طبق روال همیشه 45 روز قبل از شروع لیگ تمرینات را آغاز کردیم. تیم تا حدودی ناقص است اما ایرادی ندارد و با همین نفرات که البته شاکله اصلی تیم را تشکیل می دهند تمرین می کنیم و در ادامه با اضافه شدن سایر نفرات برنامه‌های اصلی تمرینات را شروع می‌کنیم. به زودی نفرات جدید به تیم اضافه می شوند.

وی با اشاره به مذاکرات اخیر با بازیکنان مورد نظر مهدی تارتار تصریح کرد: با بازیکنان مدنظر صحبت کردیم اما با هزینه هایی که رقبا در نقل و انتقالات انجام دادند بازیکنان هم به دنبال قراردادهای بهتر هستند. ما منتظر یارگیری تیم های متمول هستیم تا هر که را که می خواهند جذب کنند و ما باقیمانده ها را به خدمت بگیریم.البته ما هم بودجه خوبی و معقولی داریم اما قابل مقایسه با برخی تیم ها که بودجه های آنچنانی دارند نیست ونمی توانیم با این تیم رقابت کنیم. از این رو ضعیف تر از پارسال یار نمی گیریم. خیلی از بازیکنان به خاطر اعتبار تارتار تخفیف می دهند و کوتاه می آیند. به نظر من با نفراتی که در نظر گرفتیم وضعیت بدی نداریم و می توانیم مهره های مورد نظر را به خدمت بگیریم.

مربی تیم ذوب آهن به از دادن محمد خدابنده لو اشاره کرد و گفت:خدابنده لو دوست داشت در تهران بازی کند به همین دیل به پیشنهاد تیم های تهرانی یا تیم هایی مثل گلگهر که در تهران تمرین می کنند پاسخ مثبت داد. او یکی از فوتبالیت های خوب ایران است اما قرادادش تمام شده بود و پیشنهاداتی که داشت قابل مقایسه با پیشنهاد ما نبود. از این رو با توجه به سیاست های باشگاه از ما جدا شد.تارتار دوست داشت این بازیکن بماند اما حضور در تهران و پیشنهاد خوب مالی  از اولویت های این بازیکن بود.

پاشایی در مورد ادامه همکاری با حدادی فر و سرنوشت کاپیتان ذوب آهن تاکید کرد: قرار است قاسم حدادی فر در ملاقات با تارتار در مورد ادامه همکاری به نتیجه برسد. من در این مورد دخالت نمی کنم و امیدوارم بهترین تصمیم گرفته شود. جو خوبی در تیم ما حاکم است و ما دوست داریم این اتحاد باقی بماند. از این رو برای فصل پیش رو فکرهای خوبی داریم و امیدوارم به نفع باشگاه پیش برود.

وی فصل پیش رو را با چالش های زیادی همراه دانست و خاطرنشان کرد:فصل سختی پیش رو است خیلی تیم ها بازیکنان خوب و با کیفیتی گرفتند. از نظر من عدالت رعایت نخواهد شد چرا که تیم ها هم سطح نیستند. با این حال ما سعی می کنیم با کیفیت تر از قبل بازی کرده و رتبه بهتری کسب کنیم. در حقیقت رقابت نابرابر است اما سعی می کنیم بهترین نتایج را بگیریم. بدون شک همیشه جذب بهترین ها کافی نیست ولی کیفبیت بازیکنان در نتیجه تیم خیلی تاثیر دارد. مسئولان باشگاه ذوب آهن از چند هفته قبل از پایان لیگ با تارتار به توافق رسیدند و ما خیلی زود برای لیگ پیش رو برنامه ریزی کردیم. البته دستیاران هنوز صحبتی برای قراردادها نکردند اما چون در خدمت تارتار هستیم قصد ادامه همکاری داریم.

انتهای پیام/

کدخبر: 799641 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟