ذوالفقارنسب: هواداران فقط از پرسپولیس قهرمانی می‌خواهند

«بیژن ذوالفقارنسب» درگفت‌وگو با رکنا، درخصوص فعالیت پرسپولیس در نقل و انتقالات اظهار داشت: پرسپولیس به خوبی از فرصتی که در این مدت در اختیار داشت بهره برد و توانست بازیکنان مدنظر کادرفنی و همچنین مطالبات هواداران را برآورده کند. همین موضوع علاوه بر اینکه می تواند باعث موفقیت این تیم باشد می تواند به این تیم نیز آسیب بزند.

وی افزود: حالا با توجه به جذب این بازیکنان و تغییراتی که در کادرفنی صورت گرفته است؛ انتظارات از کادرفنی، مدیریت باشگاه و بازیکنان بالاتر رفته است. به طور حتم چیزی به جز قهرمانی و موفقیت هواداران را راضی نخواهد کرد. جامعه فوتبالی و هواداران اکنون آگاه‌تر از هر زمانی هستند و به خوبی تمامی اتفاقات را رصد می کنند و از همه مهم‌تر مطالبه‌گر هستند. به همین جهت هیچ خطایی از چشم آن‌ها دور نخواهد بود.

کارشناس فوتبال ایران درمورد حضور ساپینتو روی نیمکت استقلال نیز اظهار داشت: متاسفانه اطلاعی درخصوص عملکرد ایشان ندارم و نمی‌توانم به طور قطع در مورد ایشان اظهار نظر کرد. اکنون صحبت در مورد این مربی زود است باید به او زمان داد و همین موضوع همه چیز را به خوبی نشان خواهد داد. اما نه تنها ساپینتو، بلکه حضور بریدوف درتراکتور و مورایس در سپاهان که مربیان مطرح و شناخته شده‌ای هستند می‌تواند به پیشرفت فوتبال ما کمک کنند. نسبت به این 3 مربی خوشبین هستم و امیدوارم بتوانند به فوتبال ما کمک کنند.

انتهای پیام/

کدخبر: 799535 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟