حبیبی: تیم ملی هندبال باتجربه است/ لژیونرها بیایند، می‌توانیم نتیجه خوبی بگیریم

علیرضا حبیبی در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص قرعه‌کشی رقابت‌های جهانی هندبال اظهار کرد: تکلیف اسپانیا که کاملأ مشخص است و یکی از مدعیان قهرمانی در این دوره است. درباره تیم مونته‌نگرو هم باید گفت که هندبال این کشور نشأت گرفته از هندبال قدرتی و تکنیکی اروپاست و تنها تیمی که شاید بتوان در این گروه نظری متفاوت برای آن داشت، شیلی است.

وی درباره حضور دوباره تیم ملی ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان گفت: در دوره پیشین شرایط برای ما فرق می‌کرد و خود من در کنار تیم بودم و وقتی به این بازی‌ها برای اولین‌بار اعزام شدیم هنوز خام و بی‌تجربه بودیم، اما این دوره تیم 7 سال با تجربه‌تر شده و حالا می‌تواند به نتایج بهتری در قهرمانی جهان فکر کرد. بازیکنان ما در سطح اول اروپا در حال درخشش هستند و می‌توانند کمک حال تیم باشند.

سرمربی سابق تیم ملی هندبال ایران درخصوص مشکل همیشگی نبود بازیکنان لژیونر در کنار تیم گفت: در بازی‌های مقدماتی همین دوره که در عربستان برگزار شد مربی نتوانست از تمام موجودی خود استفاده کند و باید این مشکل را مدیریت کرد. همیشه 50 درصد تیم در اختیار کادر فنی نبوده و این موضوع برای مشکل‌ساز بوده است. هیچ تیمی در آسیا اندازه تیم ما لژیونر ندارد و همیشه عدم هماهنگی باعث شده تا نتوانیم آن‌طور که باید و شاید نتیجه نگیریم.

حبیبی در پایان برای این تیم آرزوی موفقیت کرد و گفت: این اولین بار است من در کنار تیم نیستم اما مهم این است که برای تیم اعزامی تدارک لازم دیده شود تا به موفقیت دست پیدا کنند.

به گزارش رکنا، پس از قرعه‌کشی رقابت‌های قهرمانی جهان تیم ملی ایران در گروه A با تیم‌های اسپانیا، مونته‌نگرو و شیلی هم گروه شد.

بیست و هشتمین دوره مسابقات قهرمانی جهان مردان از ۱۲ تا ۲۹ ژانویه ۲۰۲۳ (۲۲ دی لغایت ۹ بهمن ۱۴۰۱) به میزبانی مشترک لهستان و سوئد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کدخبر: 799465 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟