بنگر: یحیی بدون دستیاران قبلی هم کارش را بلد است/ برای سیدجلال فقط آرزوی موفقیت دارم!

محسن بنگر مدافع اسبق پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی رکنا در خصوص وضعیت این تیم در بازار نقل و انتقالات گفت: این تیم بهترین بازیکنان را در اختیار گرفته و در حد قهرمانی بسته شده است. به نظر من اگر در خط فوروارد یک گلزن هم بتواند به تیم خود بیاورد دیگر فکر می‌کنم در هیچ پستی مشکل نداشته باشد.

وی در خصوص اضافه شدن منشا به این تیم افزود: منشا از بازیکنان خوب لیگ در این فصل بود و توانست عنوان آقای گلی را از آن خود نماید. او بازیکن اسبق تیم پرسپولیس بوده و هماهنگی لازم را با این تیم و فضای آن دارد.

بنگر درباره رفتن حمید مطهری و سایر دستیاران یحیی گل محمدی گفت: گل محمدی کارش را بلد است و می‌تواند بدون دستیاران قبلی هم کار را به خوبی در آورد.

بنگر درباره تیم نساجی اظهار داشت: تیم شهرم امسال خوب بسته شده و حیف که به عنوان قهرمان نمی‌تواند در لیگ قهرمانان امسال حضور داشته باشد. این تیم طرفداران زیادی دارد و امیدوارم با آماده شدن ورزشگاه وطنی شرایط بهتری هم برایش فراهم شود.

مدافع اسبق سرخپوشان تهرانی در پایان درباره نوع خداحافظی سید جلال حسینی از پرسپولیس گفت: او به افتخارات زیادی رسیده و فقط می‌توانم برای او آرزوی موفقیت کنم!

انتهای پیام/

کدخبر: 797591 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟