قاسمی‌نژاد: حسینی مربی جنتلمن و باشخصیتی است/ پیکان فصل آینده حرف‌های زیادی برای گفتن دارد

«محمد قاسمی‌نژاد» هافبک تیم فوتبال پیکان در گفت‌وگو با رکنا، درخصوص فصلی که با تیمش سپری کرد اظهار داشت: نیم فصل سال گذشته به‌ خاطر یک سری از مشکلات بعد از 3 سال حضور در فولاد تصمیم به جدایی از این تیم گرفتم. بعد از جدایی از فولاد پیشنهادات زیادی داشتم ولی تصمیم گرفتم به تیمی بروم و با مجموعه‌ای کار کنم که فکر بزرگ دارد. به همین دلیل پیکان را انتخاب کردم. خوشحالم که در این مدت زیرنظر مربی بودم که تیمش از نظر تاکتیک و مسائل فنی ارزش و احترام زیادی دارد. خداراشکر روند خوبی در این فصل داشتیم. معتقدم اگر بدشانسی نمی‌آرودیم تیم درجایگاه بالاتر از دره 8 به کارش پایان می‌داد. پیکان با بچه‌های جوان و باانگیزه تیم را بسته بود. بدون شک در آینده خیلی از این تیم و بازیکنانش خواهید شنید.

وی درپاسخ به اینکه از عملکردش در این فصل رضایت‌داشته یا خیر گفت: خداراشکر روند خوبی داشتم و موفق شدم به تیمم کمک کنم. انشاالله در فصل آینده اتفاقات خوبی برای پیکان بیفتد بتواند با شایستگی تمام فصل را پشت سر بگذارد.

هافبک تیم فوتبال پیکان در مورد همکاری با «مجتبی حسینی» ادامه داد: کار کردن با آقای حسینی برایم افتخار بود. چرا که او از لحاظ فنی و از همه مهم‌تر شخصیتی خیلی جنتلمن و مودب هستند. مطمئنم که او در آینده خیلی مربی بزرگی خواهد شد به موفقیت‌های زیادی دست پیدا خواهد کرد.

«قاسمی‌نژاد» در مورد برنامه‌اش برای فصل بعد در پایان گفت: درحال حاضر چند پیشنهاد از تیم‌های لیگ برتری دارم. ولی درمورد اینکه کدام یک از آن‌ها را انتخاب خواهم کرد هنوز تصمیمی نگرفتم. اما خیلی دوست دارم فوتبالم را درپیکان ادامه دهم چرا که این تیم بزرگ فکر کرده و همیشه نگاهش به بالای جدول است.

انتهای پیام/

کدخبر: 796210 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟