الهامی: می‌خواهم بدون حاشیه کار کنم/ هوادار پیش از این هم تیم خوبی بود

به گزارش رکنا، ساکت الهامی پس از انتخاب به‌عنوان سرمربی جدید هوادار تهران ، گفت: قبل از هر چیز از دوست و برادر عزیزم رضا عنایتی تشکر می‌کنم که یک سال خیلی خوب برای هوادار رقم زد. ان‌شاءالله بتوانیم راه او را که راه سختی است، ادامه دهیم. قطعاً امسال سال پرفشار و پرچالشی داشته و رقابت سختی با تیم‌های بزرگ فوتبال‌مان خواهیم داشت. امیدوارم با مسئولیتی که بر عهده بنده قرار گرفته است بتوانیم موفق باشیم و شرمنده نشوم.

وی درباره اینکه پس از دو قهرمانی جام حذفی به همراه تراکتور و نساجی انتظارات از او بالا رفته است، تصریح کرد: قطعاً همین‌طور است و این موضوع کار را برای ما سخت می‌کند. می‌دانم که چالش سختی را انتخاب کردم و دوست داشتم شرایطی جدید را امتحان کنم. ان‌شاءالله بتوانم در هوادار هم سربلند باشم، نتایج خوبی بگیرم و فوتبال باکیفیتی را که هوادار لایق آن هست و تیم‌های دیگر به آن احترام بگذارند، به نمایش بگذاریم.

الهامی در پاسخ به این سؤال که دلیل اصلی‌اش برای انتخاب هوادار چه بوده است، خاطرنشان کرد: دلیل اصلی انتخاب هوادار برای من بیشتر مدیریت باشگاه و عواملی بودند که در این مجموعه حضور دارند. من امسال دوست دارم سال بدون حاشیه‌ای را دنبال کنم و امیدوارم کنار هم بتوانیم در هوادار یک کار خیلی سالم انجام دهیم.

سرمربی جدید تیم فوتبال هوادار در مورد جذب بازیکن جدید در فصل نقل‌وانتقالات تصریح کرد: این تیم پیش از این هم تیم خوبی بود. ابتدا باید بازیکنانی را که قرارداد دارند حفظ کنیم و بعد از آن ببینیم در کدام پست کمبود داریم. قطعاً بازیکنانی هستند که به لحاظ اسمی شناخته‌شده هستند و اگر بتوانند با شرایط هوادار خودشان را وفق دهند از آنها استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/

کدخبر: 795671 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟