گل‌گهر جانشین صادقی را پیدا کرد/ قلعه‌نویی در اندیشه جذب شاگرد سابق

به گزارش خبرنگار ورزشی رکنا، باشگاه گل‌گهر سیرجان که در لیگ بیست و یکم یکی از باشگاه خبرساز و پر سر و صدا لیگ بود به تازگی فعالیت خود را در فصل نقل‌وانتقالات آغاز کرده است. سیرجانی‌ها بعد از اینکه در رقابت با سرخابی‌ها موفق شدند «محمد خدابنده‌لو» هافبک باشگاه ذوب‌آهن و تیم امید ایران  به خدمت بگیرند؛ به دنبال آن هستند تا در لیگ بیست و دوم شاکله اصلی تیم خود را حفظ کنند.

از همین رو مدیران سیرجانی طی مذاکراتی که داشته‌اند موفق شدند قرارداد «علیرضا علیزاده»، «محسن فروزان»، «نوید عاشوری» و «امین پورعلی» را تمدید کنند. حالا سیرجانی‌ها به دنبال تقویت خود در فصل نقل‌وانتقالات هستند. این تیم با توجه به مخارجی که طی این 2 سال داشته است به نظر می‌رسد بار دیگر قصد دارد تا فصل نقل‌وانتقالات تابستانی، چند انتقال بزرگ را به نام خود رقم بزند.

گفته می‌شود باشگاه و مدیران گل‌گهر با توجه به درخواست «امیر قلعه‌نویی» برای جذب «محمد محبی» مهاجم باشگاه سانتاکلارا پرتغال اقدام خواهند کرد. هرچند جذب محبی سخت خواهد بود اما مدیران گل گهر به دنبال جلب رضایت این بازیکن و باشگاه پرتغالی هستند تا محبی لباس این تیم سیرجانی را بر تن کند.

انتهای پیام/

کدخبر: 794860 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟