بزرگ: تلاش می‌کنم مورد توجه اسکوچیچ قرار بگیرم/ منصوریان مربی باجذبه‌ای است/ از چندین برند معتبر پیشنهاد مدلینگ داشتم

« شروین بزرگ » مهاجم تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان در گفت‌وگو با خبرنگارورزشی رکنا درخصوص فصلی که در این تیم سپری کرد اظهار داشت: قبل از پیوستنم به صنعت نفت چند پیشنهاد دیگر هم داشتم، ولی چون خیلی فوتبال بازی کردن در آبادان برایم جذاب بود به این تیم پیوستم. اما متاسفانه درابتدای فصل تمرینات بدنسازی و را خیلی دیر آغاز کردیم. گرچه این موضوع اوایل لیگ خیلی ما را اذیت کرد، ولی در ادامه مدام علی آقا به ما میگفت نگران نباشید ما باید به خودمان باور داشته باشیم خلاء به وجود آمده را به مرور برطرف کنیم که همینطور هم شد. خداراشکر بعد از چند هفته نتایج خوبی کسب کردیم نیم فصلی بسیار خوبی را پشت سرگذاشتیم تا رده هفتم هم آمدیم، اما مسئله ناراحت‌کننده که همیشه گریبان‌گیر این باشگاه بوده مشکلات مالی است.

او افزود: در تمام طول نیم فصل، حدود 17 هفته هیچ دریافتی نداشتیم. با اتمام لیگ برتر تنها 60 درصد پول گرفتیم ولی مابقی تیم‌ها همگی 80-90 درصد از پول قرارداشان را دریافت کردند. درمورد عملکردم هم باید بگویم که درنیم فصل اول خوب بودم چرا که توانستم هم گلزنی کرده هم پاس گل بدهم ولی متاسفانه در ادامه به دلیل کسالت و مریضی نتوانستم برای تیمم بازی کنم خودم هم خیلی از این موضوع ناراحت هستم. فکر می‌کنم که می‌توانستم خیلی بهتر از این حرف‌ها کار کنم.

وی در مورد همکاری با «علیرضا منصوریان» ادامه داد: علی آقا خیلی مربی تاثیرگذار و باجذبه‌ای هستند. برای موفقیت و دریافتی بچه‌ها از هیچ تلاشی در این فصل کوتاهی نکردند. واقعا مثل یک برادر بزرگتر بالای‌سر بچه‌ها بودند، نقش بسیار مهمی درجمع کردن تیم اسفا کردند. اصلا اجازه ندادند مشکلات پیش آمده باعث از هم پاشیدن تیم شود. یک زمان‌ی بود که 3 باخت پشت سرهم آورده بودیم خیلی‌ها فکر می‌کردند که صنعت نفت از گزینه‌های سقوط خواهد بود ولی تلاش‌های علی آقا دوباره تیم‌ را به حالت مسابقه برگرداند، چرا که او خیلی از لحاظ روحی و روانی مربی قوی است. با تکیه به همین موضوع توانستیم علارغم تمامی مشکلات لیگ را در رتبه 10 به اتمام برسانیم.

مهاجم تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان در مورد برنامه‌اش برای فصل بعدی گفت: درحال حاضر از چند تیم صنعتی پیشنهاداتی دریافت کردم. ولی جدا از آن علاقه بسیاری هم به صنعت نفت دارم. ولی هنوز با باشگاه هیچ صحبتی نکرده‌ام اگر شرایط مالی باشگاه برای فصل بعد بهتر باشد احتمال ماندن در این تیم خیلی زیاد خواهد بود.

بزرگ درخصوص دعوت نشدن به تیم ملی افزود: به هرحال بحث تیم ملی به سلیقه سرمربی برمی‌گردد. ولی به شخصه از هیچ تلاشی برای پوشیدن پیراهن تیم ملی کوتاهی نمی‌کنم. امیدوارم که با عملکردم خوبم در فصل پیش رو مورد توجه آقای اسکوچیچ قرار بگیرم.

وی درپاسخ به اینکه تابحال پیشنهاد مدلینگ یا بازیگری داشته ادامه داد: بله. یکبار برای بازی در یک سریال نمایش خانگی پیشنهاد داشتم ولی آن را نپذیرفتم. جدا از آن از چندین برند معتبر هم پیشنهاد مدلینگ دریافت کردم. اما به این خاطر که تمرکزم روی فوتبالم بود هرگز نتوانستم به آن‌ها پاسخ مثبت بدهم.

انتهای پیام/

کدخبر: 794840 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ترنم کشاورز
آیا این خبر مفید بود؟