آوخ: مس کرمان با شایستگی لیگ برتری شد/ حسین‌خانی بچه‌های تیم را مثل خانواده خود می‌دانست

مهرداد آوخ در گفت‌گو با رکنا، در خصوص صعود مس کرمان به لیگ برتر گفت: خداراشکر با همت بچه‌ها، کادرفنی، مدیریت و تماشاگران صعود کردیم . من یک سال دیگر قرارداد دارم و فعلا با هیچ جایی صحبت نکردم. تیمی که به لیگ برتر صعود می‌کند، باید تلاش کند در وهله اول در لیگ برتر بماند، که این کار خیلی سختی است. خوشحالم که در این مجموعه همه به هم اعتماد داشتیم و بعد از 8 سال، این کار سخت را ممکن کردیم و موفق به صعود لیگ برتر شدیم.

آوخ همچنین اظهار داشت: در تمرین هر بازیکنی خوب کار می‌کرد در بازی بعدی فیکس بود و شاید این یکی از دلایل موفقیت مس کرمان همین بود که حق به حقدار می‌رسید.

وی ادامه داد: از تدارکات تا مدیریت در این صعود دخیل بودند. من چند بار با تیم‌های مختلف به لیگ برتر صعود داشتم که لطف خدا بوده، ضمن اینکه قبول ندارم که این نتیجه درخشان فقط کار یک نفر بوده است. به جهت رفاقتی که از قبل با مجموعه تیم و به ویژه فرزاد حسین‌خانی داشتم، به این تیم آمدم تا بتوانیم موفق باشیم. حسین‌خانی حس رقابت را در بین ما بازیکن‌ها بوجود آورده بود و رابطه خیلی خوبی بین او و بازیکن‌ها بود چرا که اکثرأ با او هم‌بازی بودند.

بازیکن مس کرمان در پایان اظهار کرد: خداراشکر تیم صعود کرد چون فرزاد حسین‌خانی تیم را مثل خانواده خودش می‌دانست و حقش بود در لیگ برتر هم سرمربیگری کند و امیدوارم آینده تیم چه با من و چه بدون من روشن باشد.

انتهای پیام/

کدخبر: 794352 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟