پاکدل: هندبالیست‌های نوجوان در جهانی فراتر از انتظار ظاهر شدند

علیرضا پاکدل در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص نتایج تیم هندبال ساحلی نوجوانان در مسابقات قهرمانی جهان اظهار کرد: در ابتدا خیلی خوشحالم از این اتفاق رقم خورده به هر شکل بچه‌ها، فراتر از انتظارات ظاهر شدند و این برای نخستین بار بود که یک تیم از ایران به جمع 4 تیم برتر جهان صعود می‌کرد. جای خوشحالی دارد که توانستیم تیم‌هایی را ببریم که خیلی از لحاظ امکانات از ما شرایط بهتری داشتند. از کسب مدال برنز خوشحال هستم چون این نتیجه برای ما بسیار رضایت‌بخش بود و خستگی را از تن ما بیرون کرد.

وی در مورد شرایط تیم هندبال ساحلی بزرگسالان برای حضور در مسابقات جهانی گفت: متاسفانه با وجود اینکه تنها 48 ساعت تا شروع بازی‌ها زمان داریم اماهنوز از طرف کشور میزبان برای ما روادید صادر نشده است. با این اتفاق رخ داده در تلاطم و استرس هستیم. حتی به فدراسیون جهانی نامه و ایمیل هم زدیم اما به جوابی نرسیده‌ایم. به هر شکل بچه‌ها در این مدت خیلی زحمت کشیده‌اند و برای آن‌ها هزینه کرده‌ایم. تیم قهرمان آسیا هستیم اما برایمان عجیب است چرا این گونه با ما رفتار می‌کنند. واقعأ نمی‌دانم این تصمیم سیاسی کاری باشد یا خیر اما هر چه است چند روز شبانه‌روز پیگیر دریافت روادید هستیم که تاکنون به نتیجه هم نرسیده‌ایم.

رییس فدراسیون هندبال درباره اینکه آیا برای اعضای تیم نوجوانان پاداش در نظر می‌گیرند یا خیر، گفت: با توجه به کسب نتایج خوب در نظر بگیریم پس از بازگشت به ایران برای تمام اعضای تیم پاداش مناسبی در نظر بگیریم.

انتهای پیام/

کدخبر: 793926 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟