۲ دستگی در باشگاه مس کرمان؟/ سلاجقه: مدیرعامل باید درخصوص سرمربی صحبت کند

به گزارش رکناورزشی، 2 دستگی در باشگاه مس کرمان باعث شد این تیم هنوز امضای حضورش در لیگ برتر خشک نشده وارد حواشی متعدد شود. از اعتراض به حضور «رضا عنایتی» در این تیم تا جلساتی پنهانی باشگاه مس کرمان بدون حضور مدیرعامل از اتفاقات عجیب پیرامون این تیم تازه لیگ برتری است. 

اخیرا ملاقاتی بین یکی از نمایندگان شهرستان کرمان در مجلس با علی رستمی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با حضور فرزاد حسین خانی برگزار شد. از نکات عجیب این جلسه غیبت مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره این باشگاه بود. چرا که چنین جلسه ای که در حضور مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس برگزار می‌شود قطعا حضور مدیرعامل و یا اعضای هیئت مدیره را می‌طلبد.

از طرفی با توجه به مذاکره باشگاه مس با دیگر مربیان از جمله عنایتی برای ادامه راه این تیم در لیگ برتر فاصله‌ای بین باشگاه و فرزاد حسین‌خانی بوجود آمده است. حتی طرفدران این باشگاه نیز 2 دسته شده و گروهی همسو با باشگاه میل به همکاری با مربی بهتری را دارند و برخی خواهان همکاری با حسین‌خانی هستند که تیم را به لیگ برتر آورده است. از این رو تلاش کردیم با اعضای این باشگاه گفت‌وگو کنیم که در نهایت موفق به صحبت با محسن سلاجقه، رئیس هیئت مدیره باشگاه مس کرمان شدیم.

سلاجقه در گفت‌و‌گو با رکنا ورزشی اظهار داشت: در مورد همه این مسائل مدیرعامل باید صحبت کند. درباشگاه ما هیچ شکافی وجود ندارد. در مورد این جلسه هم چیزی نمی‌دانم و مدیرعامل باید صحبت کند. من هم در آن جلسه نبودم و باید در این مورد آماری بگیرم و اطلاعات کسب کنم. این موضوع ربطی به هیچ مذاکره ای ندارد و اصلا هیچ مذاکره‌ای را تایید نمی‌کنم.

انتهای پیام/

کدخبر: 793770 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟