حسن‌زاده: آجورلو مربیان ایرانی را بی‌اعتبار کرد/ فصل آینده هم مدعی قهرمانی هستیم

رضا حسن‌زاده در گفت‌وگو با رکنا، درباره شرایط مدیریت استقلال اظهار کرد: مدیریت آجورلو در استقلال خوب بود اما برای مشخص شدن نفر اول کادرفنی کمی تاخیر داشتند و این باعث شد که هواداران مضطرب شوند. فکر نمی‌کنم انتخاب سرمربی تا این اندازه نیازمند زمان باشد.

وی همچنین درباره اینکه باشگاه چرا در این مورد سکوت کرده است افزود: حق دارند که سکوت کرده‌اند چون همه مربیان در ایران دوست دارند مربی و سرمربی این تیم بزرگ باشند و در این راه اگر باشگاه سکوت نمی‌کرد دشمنی‌ها زیاد می‌شد و معلوم نبود چه اتفاقی برای استقلال به وجود می‌آمد. سردار آجورلو مدیر خوبی است اما مربیان ایرانی را بی‌اعتماد به نفس کرد و با برخی به مانند رضا عنایتی هم که صحبت کردند به او گفتند نفر دوم تیم هستی و باید به عنوان دستیار کار کنید. با این سیاست اشتباه، مربیان ایرانی بی‌اعتبار شدند.

حسن‌زاده درباره اینکه بهتر است مربی خارجی هدایت استقلال را بر عهده بگیرد یا خیر گفت : باید یک سرمربی خارجی برای استقلال بیاورند. این تیم هنوز چیزی  از دست نداده و فقط در یکی دو نقطه اگر تقویت شود، مدعی قهرمانی محسوب می‌شود. اگر تیم رقیب چندین بازیکن خریده حتما در آن پست‌ها ضعف داشته اما استقلال نیاز به خانه تکانی ندارد.

انتهای پیام/

کدخبر: 793630 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟