لئوناردو: جذب مسی برایم بهترین اتفاق بود

به گزارش رکنا، لیونل مسی تابستان سال گذشته از بارسلونا جدا و با امضای قراردادی دو ساله به پاری سن ژرمن ملحق شد. 

از مدت‌ها قبل شایعاتی مبنی بر علاقه این باشگاه فرانسوی به جذب این بازیکن به گوش می‌رسید اما هیچ چیز قطعی نبود تا این که شرایط مالی باشگاه بارسا مانع از تمدید قرارداد آنها با مسی و در نهایت منجر به انتقال او به پایتخت فرانسه شد. 

لئوناردو یکی از ارکان اصلی عملی کردن این انتقال بود و مذاکرات خوبی که در این زمینه انجام داد، این ستاره آرژانتینی را متقاعد کرد که پروژه ورزشی پاری سن ژرمن می‌تواند به او در سال‌های پایانی فوتبالش کمک کرد. 

این مدیر برزیلی که حالا از سمت خودش در پاری سن ژرمن برکنار شده و لوییس کامپوس جای او را گرفته از این که توانسته نقشی در انتقال مسی به این باشگاه داشته باشد بسیار خوشحال است. 

لئوناردو در گفتگو با نشریه فرانسوی اکیپ اظهار داشت:« ما از مدت‌ها قبل در فکر انجام این انتقال بودیم. بارها در این باره صحبت کرده بودیم اما مسی هرگز به این که روزی بخواهد بارسلونا را ترک کند فکر نمی‌کرد.»

او با اشاره به اتفاقاتی که پیش از امضای قرارداد مسی رخ داد گفت:« این لحظات پیش از جذب او و امضای قرارداد با این بازیکن بود که اهمیت بسیاری داشت و تعیین‌کننده بود. پس از آن همه چیز کمی طبیعی‌تر به نظر می‌رسید اما واقعیت این بود که ما تنها نقل و انتقال دوران فوتبال مسی را رقم زدیم!»

این مدیر سابق پی اس جی درباره جایگاه این بازیکن در دنیای فوتبال اضافه کرد:« اگر بخواهیم حساب کنیم، پله ، مارادونا و مسی جز خدایان فوتبال هستند. بنابراین وقتی من به سه سال گذشته نگاه می‌کنم افتخاراتی چون حضور در فینال لیگ قهرمانان، نیمه نهایی، قهرمانی لیگ و رقابت‌های داخلی لیگ فرانسه به علاوه جذب مسی را می‌بینم.»

انتهای پیام/

کدخبر: 793372 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟