دلخانی: بنا مربی بزرگی است/ دوست دارم بازهم افتخار آفرین باشم

میثم دلخانی در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص شرایط خودش اظهار کرد: در مسابقات تورلیخانوف قزاقستان در مبارزه نیمه‌نهایی دچار آسیب دیدگی شدم و پس از بازگشت به ایران، ام آر آی دادم و پزشکان تشخیص دادند که رباط ام سی ال داخلی آرنج دست چپم دچار پارگی کامل شده است. پس از جلسه پزشکی، هفته گذشته عمل جراحی انجام دادم که خدا را شکر موفقیت‌آمیز بود. الان نیز در حال گذراندن دوران نقاهت هستم. از رییس و نایب رییس فدراسیون کشتی که پس از مصدومیتم در کنارم بودند، کمال تشکر و قدردانی را دارم. جناب سوریان و جناب دبیر پیش از عمل جراحی و همچنین پس از عمل در بیمارستان کنارم بودند که این خودش به صد تا مدال ارزش دارد. 

وی افزود: بنا بر تصمیم پزشک قرار شده از همین هفته تمرینات هوازی را شروع کنم، هر چند قرار است پزشک 2 هفته دیگر دوباره وضعیت آرنجم را چک کند و بر اساس وضعیتی که آرنج من پیدا کرده است، درباره ادامه درمان و شروع تمریناتم تصمیم‌گیری کند. این اردو را به دلیل عمل جراحی که داشتم مرخصی گرفته‌ام از کادرفنی تا تمرینات کار درمانی را در شیراز انجام دهم. از اردوی بعدی به بچه‌ها ملحق می‌شوم تا هم فیزیوتراپی و هم تمرینات هوازی را انجام دهم.

دارنده مدال طلای فرنگی قهرمانی جهان درباره اینکه آیا به مسابقات جهانی صربستان می‌رسد یا خیر، گفت: احتمالا امسال نتوانم در مسابقات جهانی حضور داشته باشم اما باز هم همه چیز بستگی به نظر پزشکان دارد.

دلخانی در مورد اتفاق رخ داده برای بنا چه نظری دارد، بیان کرد: حقیقت امر این است جناب محمد بنا مربی بزرگی است و بیشتر افتخارات ایران زیر نظر او به دست آمده است. قطعأ به تیم ملی بر می‌گردد تا با حضور او دوباره شاهد درخشش تیم ملی کشتی فرنگی در جهانی صربستان باشیم. همه تلاش ما برای مسابقات صربستان این است تا بتوانیم دوباره مانند سال گذشته بازهم برای ایران افتخار آفرین باشیم. 

انتهای پیام/

کدخبر: 792657 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟