محکومیت 700 هزار یورویی آزمون به پرداخت نفقه+ عکس

به گزارش رکنا، پس از مصاحبه «دیمیتریف» وکیل روسیه‌ای درباره سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران و اعلام اینکه این بازیکن در دادگاهی در شهر سنت پترزبورگ محکوم شده است، اطلاعیه‌ای از سوی ستاد مشترک مطبوعاتی دادگاه‌های این شهر منتشر شد.

در بخشی از این اطلاعیه آمده است: «دادگاه با احراز حق پدری و وصول نفقه به میزان یک چهارم درآمد، به ادعای شاکی رسیدگی کرد». پس از این اتفاق مهاجم تیم ملی 30 روز فرصت دارد تا به این حکم تجدید نظر بدهد.

البته دادگاه سن پترزبورگ سردار آزمون مهاجم سابق زنیت را به پرداخت 25 درصد از درآمد به عنوان نفقه دخترش که از دختری به نام آلیا متولد شده بود، محکوم کرد. آن‌ها زمانی با هم آشنا شدند که آزمون برای روبین بازی می‌کرد، اما دختر این فوتبالیست ایرانی پس از جدایی این زوج به دنیا آمد.

به گفته این منبع، آزمون 27 ساله هر سال 700 هزار یورو به دختر یک ساله خود نفقه می‌دهد. به یاد بیاورید که دختر آزمون 27 ساله در می 2021 به دنیا آمد. طرف فوتبالیست ایرانی از مادر این کودک حمایت مالی کرد اما این مبلغ کمتر از آن چیزی بود که دختر طبق قانون می‌توانست دریافت کند. طبق قانون خانواده روسیه، پرداخت باید 25 درصد از کل درآمد باشد.

سردارررر

انتهای پیام/

کدخبر: 792178 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟