عبادی: فدراسیون تیراندازی با کمان از ما خوب حمایت می‌کند

اسماعیل عبادی در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص شرایط 2 ورزشکار برای حضور در مسابقات اخیر اظهار کرد: گیسا بایبوردی و رمضان بیابانی (کماندار معلول) به دلیل بالا بودن رنکینگ در مسابقات اخیر توسط فدراسیون جهانی برای شرکت در رقابت‌های جهانی آمریکا در رشته کامپوند دعوت شده‌اند. خوشبختانه شرایط رکوردی این 2 تیرانداز خوب است. این اردوی ما مبتنی بر استقامت بدنی است و خداراشکر نیز در وضعیت خوبی قرار دارند.

وی افزود: مسابقات این 2 رویداد تیرماه برگزار می‌شود و قرار شده گیسا بایبوردی پس از شرکت در مرحله سوم جام‌جهانی فرانسه، چند روز پس از آن به آمریکا می‌رود. آن چیزی که مشخص است اینکه مسابقات فرانسه آمادگی تدارکاتی خوبی برای جهانی آمریکا و همچنین بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی به حساب بیاید. به نظرم شرکت در تورنمنت‌های برون‌مرزی تاثیر بسزایی در ارتقای عملکرد آن‌ها خواهد داشت. به دلیل سطح بالای مسابقات از این نفرات توقع نداریم که به مدال برسند. بالاخره بهترین کمانداران جهان در مسابقات جهانی حضور خواهند داشت و همه برای کسب مدال تلاش می‌کنند.

سرمربی تیم ملی کامپوند در خصوص اینکه حمایت‌ها از این رشته چگونه است، تصریح کرد: تا جایی که‌ در فدراسیون در توانش است تمام امکانات را در اختیار ما گذاشته و از ما حمایت می‌کند. خوشبختانه اردوی تیم ملی مرتب در حال برگزاری و شرایط این اردوها نیز مناسب است. امیدوارم با کسب مدال بتوانیم زحمات فدراسیون را جبران کنیم.

انتهای پیام/

کدخبر: 791786 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟