آماده‌سازی یا نابودسازی تیم ملی؟/ هیچکس از اردوی قطر راضی نبود + فیلم و عکس

به گزارش رکنا، تیم ملی فوتبال ایران جهت برپایی یک اردوی آماده‌سازی در بدترین زمان ممکن کشور قطر را انتخاب کرد تا بازیکنان در آب و هوایی که اصلا مناسب برگزاری اردو نیست، در کشور میزبان جام جهانی روزهای عجیبی را سپری کنند.

شرایط این اردو به قدری بد بود که اکثر بازیکنان در مصاحبه پیش از بازی با الجزایر از شرایط بد زمین، وضعیت افتضاح آب و هوا و مسائل مختلف انتقاد کردند.

وقتی اکثر ملی‌پوشان و کارشناسان از شرایط ناراضی بودند، چرا باید این اردوی پر حرف و حدیث برگزار شود؟

شاید اگر این اردو در تهران برگزار میشد بیشتر به تیم ملی کمک می کرد و لازم نبود اینقدر هزینه کنیم و در نهایت هم 300 هزار دلار به تیمی بدهیم که با نفرات ذخیره خود به مصاف تیم ما برود! جالب اینجاست که هیچ تیمی از آفریقا در گروه ما در جام جهانی حضور ندارد اما کادرفنی بازی با الجزایر را خیلی مثبت ارزیابی می‌کنند!

برنامه‌ریزی افتضاح در فوتبال ایران یک امر طبیعی است اما واقعا در فاصله 5 ماه به جام جهانی این اردو چه کمکی به تیم ملی کرد؟ چه کسی در این میان به منافع خود رسید؟ آیا اسکوچیچ از بازی با الجزایر و این اردوی عجیب رضایت داشت یا خیر؟ اگر رضایت داشت دلیل این ارزیابی مثبت چه چیزی است؟ انشاالله که مسائل فنی دلیل این رضایت باشد!

تمرین در زمین سفت و خشک قطر که تمام بازیکنان از آن گلایه داشتند، می‌تواند احتمال آسیب دیدگی بازیکن را بالا ببرد و چرا باید با دست خودمان این بلا را سر بازیکنان بیاوریم؟

مصاحبه‌های کارشناسان فوتبال هم مهر تاییدی بر این ادعاست که اردوی قطر هیچ توجیه فنی ندارد و تنها برای پر کردن برنامه تیم ملی این اتفاق رخ داده است.

2

به تمام این مسائل نمایش دور از انتظار تیم ملی مقابل الجزایر را اضافه کنید تا مشخص شود چه بر سر تیم ملی ایران آمده است.

تمام کاری که از دست دوست‌داران فوتبال در ایران بر می‌آید، امیدواری برای آینده بهتر است اما برنامه‌های تیم ملی ناخودآگاه امیدها را ناامید می‌کند.

3

امید می‌رود در فیفا دی بعدی شرایط خوبی برای تیم ملی در نظر گرفته شود و یک اردوی مناسب برای بازیکنان پیشبینی کنیم که در آن بتوانیم با تیم‌هایی از کونکاکاف یا اروپا بازی تدارکاتی داشته باشیم. البته این مسائل تنها در حد دلخوشی و امیدواری است وگرنه احتمال بازی کردن با تیم ب یکی از تیم های آفریقایی یا اقیانوسیه برای تیم ملی محتمل‌تر خواهد بود.

آقایان، 5 ماه تا مهمترین رویداد فوتبال دنیا زمان باقیست؛ لطفا کمی به فکر تیم ملی باشید. این کمترین توقعی است که مردم و کارشناسان فوتبال از شما دارند.

انتهای پیام/

کدخبر: 791703 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟