الکس نوری نزدیک به نیمکت استقلال

به گزارش رکنا، شنیده می شود الکس نوری که تا این لحظه نزدیک ترین گزینه نیمکت آبی پوشان به شمار می رود در مذاکراتی که با استقلالی ها داشته شرایطی را مطرح کرده که اگر این موارد صحت داشته باشد در صورت پذیرش این شرایط و توافق دو طرفه تکلیف نیمکت استقلال طی ۲۴ ساعت آینده مشخص خواهد شد‌.

نوری در زمان مدیریت سعادتمند هم جزو گزینه های سرمربیگری استقلال بود و مذاکراتی هم انجام شد که در نهایت توافق حاصل نشد. در آن زمان یکی از شرایط این سرمربی بستن قرارداد دلاری بود شرطی که ظاهرا امروز هم مدیران استقلال با آن مواجه شده اند. خبرها هاکی از آن است که الکس نوری تقاضای بستن قرارداد دلاری داشته در صورتی که مدیران استقلال در پی بستن قرارداد تومانی به نرخ روز دلار هستند.

یکی دیگر از مواردی که شنیده می شود در مذاکرات مطرح شده زمان مرخصی های الکس نوری است، ظاهرا باشگاه استقلال خواستار قید مواعد خروج او در قرارداد شده است.

و مورد آخر در خصوص حضور استقلال در لیگ قهرمانان آسیا است، از آنجایی که تکلیف این رقابت ها مشخص نیست بین طرفین مذاکره اختلافی بر سر این مورد هم وجود دارد. نوری این درخواست را دارد که چنانچه استقلال در این رقابت ها حاضر شد باید مبلغ و پاداش این مسابقات جداگانه محاسبه شود.

با وجود گذشت ۱۰ روز از خداحافظی فرهاد مجیدی و مطرح شدن گزینه های مختلف برای نشستن روی نیمکت استقلال باید دید آیا این بار روند مذاکرات به نحوی پیش می رود که سرمربی آبی پوشان طی امروز و فردا برای فصل جدید معرفی شود یا خیر.

 

کدخبر: 791352 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟