حیدرپور: مسئولان پرسپولیس فقط دروغ تحویل ما دادند/ فوتبال ایران در اختیار سرخابی‌ها است/  قانون فقط برای شهرخودرو اجرا می‌شود

اسماعیل حیدرپور در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص شکایت از پرسپولیس و بستن پنجره نقل‌وانتقالات این تیم اظهار داشت: هفته گذشته نامه‌ای از کمیته انضباطی به دست ما رسید مبنی بر اینکه حساب پرسپولیس با ما تسویه شده و پنجره نقل‌وانتقالاتی آنها باز است و پس از آن بود که طلبکاران ما را به دروغگویی متهم کردند.

وی افزود: بلافاصله به فدراسیون نامه زدیم که هنوز طلب ما از سوی پرسپولیس پرداخت نشده که مسئولان فدراسیون هم پذیرفتن که حق با ما بوده و اشتباه کرده‌اند.

مدیرعامل شهرخودرو درباره توافق شفاهی با رضا درویش گفت: کدام توافق؟ ما پیش از عید از درویش همه جوره خواهش کردیم تا پول ما را بدهد و قرار شد با دریافت 10 میلیارد تومان کار را تمام کنیم اما پرسپولیس پس از این همه مدت تنها 3 و نیم میلیارد تومان آن هم در چند قسط پراخت کرد. در هیات رییسه هم تصویب کردیم آن‌ها باید علاوه بر 6 میلیارد و نیم باقی مانده، باید دیرکرد پول را هم پرداخت کنند تا رضایت بدهیم.

حیدرپور ادامه داد: متاسفانه مسئولان پرسپولیس فقط دروغ تحویل ما دادند و الان هم نباید توقع داشته باشند ما با آن‌ها همکاری کنیم. تنها همین را می‌گویم که یا پول شهرخودرو را کامل پرداخت می‌کنند یا ما کاری با آن‌ها نداریم و پنجره نقل‌وانتقالاتی این تیم بسته خواهد بود.

وی با انتقاد از شرایط فدراسیون گفت: چطور نیم فصل سال قبل که ما بدهکار بودیم گفتند تا پول ندهید پنجره نقل و انتقالات باز نمی‌شود اما برای بقیه شرایط متفاوت است. طلبکار ما هزار تومان هم تخفیف نداد آن وقت چرا ما باید میلیاردها تومان تخفیف بدهیم؟

مدیرعامل شهر خودرو در پایان تصریح کرد: قانون فقط برای ما اجرا می‌شود اما برای پرسپولیس و استقلال همیشه تک ماده و تبصره وجود دارد. فوتبال ایران در اختیار سرخابی‌ها است و بقیه تیم‌ها باید دنبال یک قل 2 قل باشند.

انتهای پیام/

کدخبر: 790873 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟