پاشازاده: استقلال پیشنهاد همکاری نداده است/ زمان طلایی نقل‌وانتقالات را از دست دادیم

مهدی پاشازاده در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص اینکه آیا استقلال به او پیشنهاد همکاری داده یا خیر، گفت: خیر، به من همچنین پیشنهادی نشده است. برای هدایت استقلال در فصل آینده 2 فلسفه وجود دارد. یکی اینکه حتما باید از مربی وطنی حمایت کنیم و بگذاریم او کارش را انجام دهد و دومین فلسفه این است که یک مربی سطح بالای خارجی عنان کار را بدست بگیرد و دستیار قوی وطنی برای او انتخاب کنیم.

پاشازاده درباره از دست دادن زمان مناسب برای یارگیری گفت: باید برای یک باشگاه مدیر یا معاون ورزشی تخصصی وجود داشته باشد که در این‌طور مواقع تصمیم درستی بگیرد. اگر تیم معاون ورزشی داشت قبل از رفتن فرهاد مجیدی خیلی از موضوعات را با مدیرعامل در میان می‌گذاشت و برای این زمان طلایی فکر مناسبی می‌کرد.

وی ادامه داد: کجای دنیا حتما باید سرمربی بازیکن را تایید کند؟ در تمامی باشگاه‌های روز دنیا ابتدا رییس یا مدیرفنی بازیکن را انتخاب می‌کند و سپس به تایید سرمربی می‌رسد. الان استقلال زمان را از دست می‌دهد و خیلی از بازیکنان خوب لیگ به تیم‌های رقیب می‌روند.

پاشازاده درمورد آوردن مربی داخلی و یا خارجی برای استقلال هم اظهار داشت: متاسفانه کسانی که به عنوان هوادارنما در فضای مجازی بحث مربی خارجی را مطرح می‌کنند 5 درصد دانش فنی دارند و 95 درصد احساسی حرف می‌زنند. در مجموع امیدوارم بهترین اتفاق برای تیم محبوبم رخ دهد.

انتهای پیام/

کدخبر: 790724 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟