علی‌حسینی: سرمربیگری تیم ملی وزنه‌برداری؟ هنوز چیزی ابلاغ نشده است

سعید علی‌حسینی در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص شرایط تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان اظهار داشت: خوشبختانه اعضای تیم نوجوانان و جوانان با توجه به اردویی که برای آنها گذاشته شده با انگیزه بالایی در حال تمرین هستند تا بتوانند شایستگی خودشان را نشان دهند. موضوعی که برای ما مهم است اینکه بچه‌ها، با انرژی و آمادگی زیاد تمرینات را دنبال می‌کنند. انشاالله آن‌ها تا روز مسابقه در بهترین فرم بدنی قرار داشته باشند تا بتوانند برای ایران افتخارآفرینی کنند.

وی در مورد اینکه چه تعداد وزنه‌بردار به قهرمانی آسیا اعزام می‌شوند، گفت: طبق صحبتی که با رییس فدراسیون داشته‌ایم، در مورد وضعیت اعزام نوجوانان، برنامه ما این است یک تیم کیفی به قهرمانی آسیا بفرستیم تا بتوانیم بهترین عملکرد را در آنجا داشته باشیم. جوانان هم با توجه به شرایط آمادگی‌شان، در صورتی که رکوردهای خوبی بر جای بگذارند، به رقابت‌ها خواهند رفت. به زودی نفرات اصلی برای اعزام به مسابقات مشخص خواهند شد.

سرمربی تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان درباره اینکه آیا به او پیشنهاد سرمربی‌گری تیم بزرگسالان داده شده است یا خیر، اینطور پاسخ داد: فعلأ بحث رسمی نیست، البته گمانه‌زنی‌هایی در این مورد صورت گرفته است. حتی پس از المپیک هم صحبت‌هایی می‌شد تا من سرمربی تیم ملی شوم و الان هم این امر صورت گرفته است. صحبت‌هایی بین ما و مسئولان فدراسیون صورت گرفته اما فعلأ چیزی به من ابلاغ نشده است.

علی‌حسینی در خصوص اینکه آیا مایل به پذیرش این سمت است یا خیر، گفت: بالاخره هر کدام برنامه‌ها، اهداف و انتظاراتی داریم، درصورتی که همه موارد به نتایج خوبی منتهی شود از این پیشنهاد استقبال می‌کنم. باور دارم به لحاظ فنی می‌توانم باعث پیشرفت ورزشکاران باشم.

انتهای پیام/

کدخبر: 790648 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟