پیشنهاد سپاهان، رضاییان را به پرسپولیس برمی‌گرداند؟

به گزارش رکنا؛ باشگاه پرسپولیس برخلاف فصول قبل فعالیت گسترده‌ای در نقل‌وانتقالات داشته و دست به جذب ستارگان ملی‌پوش زده است. با این حال هواداران پرسپولیس بشدت مشتاق ادامه حضور رامین رضاییان در این تیم هستند که فعلا با پیشنهادی از سوی کادر فنی و مدیریت رو به رو نشده است.

بعد از جذب دانیال اسماعیلی‌‌فر و احتمالا سروش رفیعی و سجاد شهباززاده، باشگاه سپاهان درصدد تلافی از پرسپولیس برآمده و بخاطر همین پیشنهاد رسمی را روز گذشته به رامین رضاییان ارایه کرد تا ستاره سرخ ها را به اصفهان ببرد.

دلخوری کادر فنی از رامین اما از کجا شروع شد؟ رضاییان در شبکه سوم سیما  و در برنامه فوتبال برتر جملاتی را بر زبان آورد که به ضعف‌های تیم پرسپولیس در فصل جاری اشاره داشت و مورد اعتراض بازیکنان این تیم قرار گرفت و در نهایت با واکنش یحیی گل‌محمدی هم در تمرین مواجه شد.

یحیی در میکسدزون با انتقادات از اظهارات رضاییان، واکنشی به او نشان داد که ثابت کرد به نظر راه رضاییان و پرسپولیس به زودی جدا خواهد شد. همچنین جذب دانیال اسماعیلی‌فر از سپاهان نیز مزید برعلت شد که رامین گزینه اصلی یحیی در این پست نیست. با این حال رضا درویش آخرین تلاشهای خود را پیش گرفته تا رامین راهی سپاهان نشود. جلسه دیروز رامین رضاییان با درویش و یحیی گل محمدی نیز در همین راستا بود تا شاید افکار مربی و بازیکن به یکدیگر نزدیک شود تا در آستانه جام جهانی قراردادی یک ساله بین طرفین به امضا برسد.

حضور رامین رضاییان یک خط جلوتر از اسماعیلی فر میتواند سمت راست پرسپولیس را قدرتمندتر از قبل کند.

انتهای پیام/

کدخبر: 790184 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟