سرمربی والیبال دختران نوجوان: مسئولیت این باخت با من است

به گزارش رکنا، تیم والیبال نوجوانان دختر ایران امروز (چهارشنبه) از ساعت ۱۴ به وقت ایران مقابل تایلند میزبان به میدان رفت و با نتیجه سه بر بک شکست خورد.

میترا شعبانیان، سرمربی تیم ملی در مورد این مسابقه گفت: به نظرم بچه‌ها امروز والیبال قشنگی به نمایش گذاشتند. در امتیازات حساس خطاهای فردی بیشتری داشتیم و همین اختلاف ما با تایلند بود. بازیکنان ما توانستند یک گیم از تایلند بگیرند. برنامه ریزی کرده و بازیکنان آمادگی روانی داشتند، به آنها گفته بودیم توانایی شکست تایلند را دارند، و این دور از دسترس نیست. من هم خیلی امیدوار بودم که برنده شویم اما تایلند با تاکیتیک‌های خوب، توانایی حمله و سرعت بالا بازی را برد.

او افزود: به بازیکنانم تبریک می‌گویم والیبال خوبی را به نمایش گذاشتند. هنوز دو بازی دیگر داریم و امیدوارم در مسابقه‌های بعدی نتیجه بهتری بگیرند. به این نکته هم اشاره کنم که ما هیچ وقت و در هیچ رده‌ای نتوانسته‌ایم تایلند را ببریم. نمی‌خواهم اینگونه باختم را توجیه کنم.  مسئولیت باخت را قبول می‌کنم اما امروز خوب بازی کردیم و اگر بچه‌ها کم اشتباه‌تر بودند، بازی پنج گیمه می‌شد و می‌توانستیم نتیجه بهتری بگیریم. با این حال کادر فنی و بازیکنان تمام تلاش خود را کردند و متاسفانه باخت گرفتیم.

شعبانیان در مورد شانس صعود ایران به جمع چهار تیم برتر آسیا گفت: در حال حاضر تمام برنامه‌ام این است که بچه‌ها را از نظر روانی جمع و جور کنم و به آنها انگیزه بدهم تا مسابقات بعدی را بهتر بازی کنند.

 

کدخبر: 789872 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟