تراکتوری‌ها در انتظار امضای سائلام/ یک خارجی نامدار آلترناتیو سرمربی ترک‌تبار

به گزارش رکنا، پس از اینکه تراکتور در فصل جاری به جایگاه سیزدهمی بسنده کرد مدیران این باشگاه به دنبال ادامه همکاری با ساغلام مربی ترکیه‌ای خود هستند. البته قرارداد ساغلام و تراکتور یک و نیم ساله و به طور مشروط به توافق طرفین منعقد شده است. باتوجه به رضایت مدیریت باشگاه از عملکرد این سرمربی، از ساغلام درخواست شده که برنامه‌اش برای لیگ بیست و دوم را ارائه دهد.

برنامه‌ و خواسته‌های ساغلام در جلسه اخیر هیات مدیره باشگاه بررسی و مورد پذیرش اعضا قرار گرفت البته در این میان گویا این مربی درخواست بالارفتن مبلغ قرارداد خود را کرده است و به همین دلیل بحث تمام مفاد قرارداد را به وکلای خود ارجاع داده است تا آن‌ها پیگیر این مورد باشند.

البته این مربی پیش از عزیمت به ترکیه لیست بازیکنان مدنظر خود را به مدیران این باشگاه ارائه داده تا آنها کارهای مربوط به جذب بازیکنان را در فصل نقل و انتقالات تابستانی دنبال کنند. در صورتی که ماندن ساغلام مسجل شود در آن صورت، مدیران این باشگاه به صورت جدی با رضاییان و همچنین سایر بازیکنان وارد مذاکره خواهند شد.

گفته می‌شود که امروز متن کامل قرارداد با سائلام برای وی ارسال شده و او نیز از مسئولان باشگاه درخواست کرده تا بهوی زمان داده و پس از مشورت با وکلا قرارداد را امضا و نهایی کنند. در صورتی‌که این قرارداد امضا نشود امکان دارد که مسئولان تراکتور باب مذاکره با سرمربی دیگری را باز کرده و این مربی نیز خارجی خواهد بود.

انتهای پیام/

کدخبر: 789862 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟