حامدی‌فر: فصل خوبی با صنعت‌نفت داشتم/ آرزویی هر فوتبالیستی بازی در استقلال و پرسپولیس است

امید حامدی‌فر  در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص فصلی که گذشت گفت: خداراشکر لیگ بیست‌ویکم برای من خوب بود اما متاسفانه در این فصل مشکلات فراوانی از جمله مسائل مالی داشتیم که اگر این مشکلات نبود، به نظرم می‌توانستیم نتایج بهتری بگیریم. این مشکلات با پایان یافتن رقابت‌های لیگ نیز همچنان ادامه دارد و ما 60 درصد از قرارداد خود را دریافت کرده‌ایم و با همین قراردادهای ناچیز باید بگویم نتایج خوبی کسب گرفته‌ایم. 

وی افزود: صنعت نفت کادرفنی و بازیکنان خوبی در اختیار دارد و من از آن‌ها در این چند سال چیزهای زیادی یاد گرفته‌ام و باید بگویم حق آن‌ها و این تیم بیشتر از این‌هاست. اگر مشکلات مالی گریبانگیر تیم ما نمی‌شد ما در رتبه بهتری قرار می‌گرفتیم و در جمع بهترین تیم‌های لیگ برتر قرار می‌گرفتیم.

هافبک صنعت‌نفت در خصوص همکاری با علیرضا منصوریان اظهار داشت: منصوریان از مربیان خوب ایران است و کار کردن با او برای من بسیار لذتبخش بود. او همیشه در تمرینات پر انرژی و شاداب است و با بازیکنان رابطه خوبی دارد و با همه رفیق است. او همیشه همراه ما بوده است و برای ما مثل یک برادر بزرگتر بوده است و باید بگویم در کنار وی فصل خوبی را پشت سر گذاشتم.

حامدی‌فر در مورد عملکرد خود در لیگ بیست و یکم گفت: اگرچه چند بازی را به دلیل مصدمیت و حضور در تیم امید از دست دادم اما در کل از عملکرد خود در صنعت نفت راضی هستم و حس می‌کنم فصل خوبی را پشت سر گذاشتم. هرچند من چندان به حواشی اهمیت نمی‌دهم اما به نظرم در این فصل نسبت به من و تیم صنعت نفت نیز کم لطفی شد و آن طور که باید به ما توجه می‌شد، نشد.

وی در خصوص علاقه 2 تیم پرسپولیس و استقلال به جذب این بازیکن گفت: پرسپولیس و استقلال از تیم‌های بزرگ ایران و آسیا هستند که آروزی هر بازیکن ایرانی است که لباس یکی از این 2 تیم را بر تن کند. اما من از چند تیم بزرگ و خوب دیگر نیز پیشنهاد دارم ولی اکنون در تعطیلات هستم و سر فرصت در خصوص انتخاب تیم بعدی خود تصمیم خواهم گرفت. باید بگویم با توجه به این شرایط اتفاق تیم آینده برای من یک دردسر بزرگ اما لذتبخش است که امیدوار هستم بتوانم تصمیم درستی بگیرم.

انتهای پیام/

کدخبر: 789192 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟