نا امیدی برای امید؟/ مهدوی کیا محکوم به پیروزی برابر ازبکستان

به گزارش رکنا، تیم امید ایران در چارچوب رقابت‌های قهرمانی زیر 23  سال آسیا این روزها در تاشکند ازبکستان است و از 2 بازی قبلی خود یک شکست و یک تساوی در کارنامه خود ثبت کرده و تنها امید ایران به بازی آخر است.

شاگردان مهدی مهدوی کیا امشب و در آخرین بازی خود باید رو در روی ازبکستان میزبان قرار بگیرند و برای رسیدن به مرحله حذفی باید در برابر صدرنشین گروه و یکی از تیم‌های شاخص این رده سنی در آسیا به پیروزی رسیده و منتظر نتیجه ترکمنستان برابر قطر هم باشند تا کورسوی امید خود را از دست ندهند.

بعد از اینکه این تیم در تهران و قبل از اعزام به ازبکستان 2 بازی دوستانه در برابر هوادار و گل‌گهر انجام داد، فدراسیون‌نشین‌ها تنها توانستند 2 بازی دوستانه دیگر مقابل عراق برای این تیم تدارک دیده تا به نوعی عیار بازیکنان تیم ملی به طور کامل در اختیار مهدوی کیا قرار نگیرد.

تیم امید ایران حسرت حضور در المپیک را 48 سال است که با خود طی کرده و همیشه این جمله تکراری پیش چشم علاقه مندان فوتبال خود نمایی کرده که این تیم بهترین تیم تاریخ بوده و از همه لحاظ شایسته حضور در آوردگاه المپیک است. جالب اینکه در هر دوره از گذر زمان مشکلی خاص سد راه تیم امید شده و موجبات عدم صعودش را فراهم آورده است.

از مشکلات خروجی بازیکنان سرباز این تیم گرفته تا بازیکن دوکارته و بازی 3 بر 0 و ... تنها گوشه‌ای از این دست ناهنجاری‌ها بوده است.

حالا هم که تعدادی از بهترین بازیکنان خوب فوتبال ایران دور هم جمع شده و به عقیده کارشناسان حضور یک افتخار فوتبالی به نام مهدوی کیا هم شرایط را برای درخشش این تیم فراهم کرده است، فدراسیون ثبات مدیریت نداشته و هرکسی برای خود تصمیمی جداگانه اتخاذ می‌کند و اصلا کسی به فکر این تیم نیست.

تیم امید امشب باید برای اثبات ناممکن‌ها از دل ممکن‌ها مقابل ازبکستان به پیروزی برسد تا شاید در ادامه مسیر و با مشخص شدن رییس جدید فدراسیون کار برای این تیم راحت باشد.

انتهای پیام/

 

کدخبر: 789131 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟