منصوریان: تلاش می‌کنیم پاسخ اعتماد فدراسیون ووشو را بدهیم

به گزارش رکنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، شهربانو منصوریان پس از انتصابش به عنوان مربی تیم ساندا جوانان بانوان اظهار داشت: خیلی خوشحالم که به این سمت منصوب شدم. این لطف امیر صدیقی رییس جوان و پرتلاش فدراسیون بود که شامل حال ما شد. امیدوارم جواب اعتماد او و فدراسیون ووشو را به بهترین شکل ممکن بدهم.

وی ادامه داد: مربی یا سرمربی بودن فرقی ندارد، مهم هدف است و هدف ما نیز موفقیت در عرصه ملی است. تلاش می‌کنیم تا با کسب نتایج خوب، جواب اعتماد مسئولان فدراسیون را بدهیم. با لغو بازی‌های آسیایی حالا این فرصت وجود دارد که به طور کامل در کنار جوانان باشیم. ما جوانان خوبی در کشور داریم و امیدواریم با تلاش آنها نتایج خوبی هم کسب کنیم.

مربی تیم ساندا جوانان بانوان با اشاره به انتصاب الهه منصوریان به عنوان سرمربی این تیم عنوان کرد: فکر می‌کنم حضور من و الهه ترکیب خوبی در کادر فنی این تیم به وجود بیاورد. ما تجربیات زیادی اندوخته‌ایم و قطعاً حرف‌های زیادی برای گفتن داریم. نگاه ما موفقیت در عرصه ملی است و فقط به بالا رفتن پرچم کشورمان فکر می‌کنیم. ما پیش از این سابقه مربیگری در لیگ برتر ووشو را نیز داشتیم و کارنامه‌مان نشان می‌دهد که موفق بودیم.

منصوریان گفت: چون الهه به لحاظ تکنیکی و فنی شرایط بهتری دارد و چندین دوره را نیز در چین گذرانده است. سعی می‌کنیم از این فرصت به بهترین شکل استفاده کنیم و نشان بدهیم که بانوان ووشوکار جوان ایران شرایط خوبی دارند و می‌توانند با کسب نتایج درخور نام ایران، در مسابقات بین‌المللی و جهانی افتخارآفرین شوند.

انتهای پیام/

کدخبر: 788783 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟