مهدوی‌کیا در حد نفر اول تیم امید نبود/ پیشکسوتان پرسپولیس مواظب نوع حرف زدن خود باشند

به گزارش رکنا، مهدی فنونی زاده درباره اظهارات ضیا عربشاهی که قهرمانی استقلال را ناشی از امتیازات مربیان استقلالی قبلی تیم‌های لیگ برتر دانسته بود، گفت: من با احترامی که برای ایشان قائلم باید بگویم که مگر ما آمدیم بگوییم که مهدی تارتار سرمربی ذوب آهن و بازیکن سابق پرسپولیس چه امسال و چه سال‌های قبل با تیم خود مقابل پرسپولیس وا داده و تبانی کرده است؟  ویا مجتبی حسینی سرمربی پیکان و دستیار سابق یحیی گل محمدی که امسال با دو بازی کاملا متفاوت مقابل تیم‌های استقلال و پرسپولیس بازی کرد، ما به او خرده گرفتیم؟ چرا هیچ تیم امسال موفق به شکست استقلال نشد؟ چرا بهترین خط دفاعی و بیشترین کلین شیت از آن آبی پوشان شد؟

این کاملا غیر منصفانه و به دور از ادب است که اینطوری به تیم قهرمان بتازیم و آن را زیر سوال ببریم. استقلال امسال بهترین تیم ایران بود و به حق قهرمان شد و وقتی تیم فرهاد مجیدی بدون باخت قهرمان می شود آنرا به دور از شایستگی بخوانیم.

فنونی زاده درباره نتایج تیم ملی المپیک امید گفت: من از روز اول هم اعتقاد داشتم سرمربی در حد این تیم بیاید. نمی گویم مهدوی کیا غیر فنی است و به درد نمی خورد. منظور من این است که اورا نفر دوم قرار دهیم و یک مربی تراز اول خارجی و یا داخلی با رزومه‌تر برای این تیم انتخاب می‌کردیم. باخت به ترکمنستان هیچ توجیهی ندارد و بازهم باید اندرخم کوچه مانده و حسرت المپیک را بخوریم.

انتهای یپام/

کدخبر: 788401 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟