مراغه‌چیان: دلیل جدایی مجیدی را نمی‌دانم/ باید به تصمیم فرهاد احترام بگذاریم

سعید مراغه‌چیان در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص خداحافظی فرهاد مجیدی از استقلال اظهار کرد: به نظرم با توجه به فصل خوبی که فرهاد همراه با استقلال سپری کرد، می‌توانست فصل آینده هم همکاری با این باشگاه ادامه داشته باشد. بالاخره برای فصل آینده هم دست او برای خرید بازیکنان باز بود و از همه مهم‌تر اینکه پیشکسوتان در کنار او بودند و خیلی خوب حمایت می‌کردند. فرهاد در طول فصل خیلی خوب نسبت به بازیکنان شناخت پیدا کرده بود و بازیکنان نیز از لحاظ تاکتیکی توانسته بودند با سیستم او خودشان را تطبیق دهند. موضوعی که اهمیت داشت اینکه بازیکنان با جان دل برای او بازی می‌کردند. به نظرم اگر می‌ماند، هواداران از ماندن او خوشحال‌تر می‌شدند.

وی درباره اینکه چقدر دراین اتفاق مسئولان باشگاه استقلال تقصیر کار بودند، گفت: آجورلو واقعأ مدیریت خوبی داشت و فکر می‌کنم اگر مدیریت او نبود استقلال نمی‌توانست چنین نتیجه‌ای بگیرد. مدیریت باشگاه در این فصل زحمات زیادی کشید و یکی از کسانی که واقعأ به استقلال شخصیت قهرمانی داد شخص آجورلو بود. ​مدیریت واقعأ کاری نمی‌توانست کند. اما فرهاد نتیجه گرفت و هیچ عقل سلیمی حکم نمی‌کند که مدیری بخواهد سرمربی موفق خود را از دست بدهد و این تصمیم تنها با نظر شخصی خودش بوده و باید به آن احترام بگذاریم.

پیشکسوت باشگاه استقلال درباره اینکه گفته می‌شود نکونام گزینه جانشینی فرهاد است، بیان کرد: بستگی به انتخاب مدیر عامل و اعضای هیات مدیره باشگاه دارد. امیدوارم کسی بیاید که کاربلد باشد. به نظرم جواد نکونام در فولاد خوزستان خیلی تاثیر گذار بوده است و او تسلط کاملی روی کارش دارد اما با این حال  اگر فرهاد می‌ماند به مراتب بهتر بود.

انتهای پیام/

کدخبر: 787671 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟