سیف‌الله‌پور: تیم را به اداره ورزش واگذار می‌کنیم/ سهل‌انگاری مهدی جشن قهرمانی ما را بهم زد

ایزد سیف الله‌پور در گفت‌وگو با رکنا، در مورد بیانیه واگذاری باشگاه نساجی به دلیل لغو بازی هفته پایانی  این تیم اظهار داشت: حالمان بد است. ما در روزهای سخت می‌خواهیم حمایتمان کنند وگرنه در روزهای خوشی که همه حضور دارند.ما در این باشگاه تنها هستیم. تیم سروسمان گرفته،همه مشکلاتش برطرف شده و هیچ بدهی ندارد، با تلاش ها و پیگیرهای باشگاه به زودی صاحب زمین می شود. در نتیجه همه چیز آماده است تا در اختیار اداره کل ورزش و جوانان قرار بگیرد. شاید تیم دولتی شده و دیگر مالکان را اذیت نکنند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این بیانیه تهدیدی به دلیل اتفاقات فصلی است که گذشت تصریح کرد: ما که هستیم که بخواهیم تهدید کنیم. این بیانیه حکم تهدید ندارد و تصمیم ما جدی است. مالک برادری خود را به مردم ثابت کرده است و با وجود مشکلات از امکانات این باشگاه کم نشد و بیش از تصور به این باشگاه رسیدگی کرد. اگر حدادیان برود من هم می روم و هیچ قصد تهدید نداریم. ما قصد فروش نداریم بلکه تیم را در اختیار اداره کل ورزش و جوانان قرار می دهیم و آنها هر کاری خودشان دوست دارند انجام دهند.

مدیر باشگاه نساجی در مورد بخشی از بیانیه که دلیل لغو بازی را غیر فوتبالی عنوان کرده بودند توضیح داد: روز گذشته با بهاروند، کشوری،کامرانی فر و ماجدی صحبت کردم و همه تمایل به برگزاری بازی داشتند. با این همه موافق چرا بازی برگزار نشد؟ مگر لیگ محلات و دورهمی است که هر کاری می خواهیم با این مسابقات انجام می دهیم.

سیف الله‌پور که به شدت از شرایط موجود عصبانی بود گفت: من می‌خواستم در خانه خودم بازی کنم اما آقای مهدی شما نگذاشتید! نامه زدیم که می‌خواهیم جشن قهرمانی را در خانه خودمان و در ساری با هواداران در تاریخ 29 اردیبهشت برگزاری کنیم و شما نامه زدید نمی شود. من در خانه خودم بودم مرا برای این بازی آواره کردید و مجبور شدیم در تهران بازی کنیم. به من گفتید ورزشگاه انتخاب کن. 145 میلیون تومان پول دادم و ورزشگاه قوامین را معرفی کردم. با هیات فوتبال توافق کرده پول هیات فوتبال را واریز کرد. ورزشگاه هم که متعلق به نیروی انتظامی است و در قراردادمان هم آمده خودشان امنیت بازی و حضور یگان ویژه را تامین می کنند پس چرا می گویند هماهنگی نشده است. اگر هماهنگی نشده تراکتوری ، ناظران و داوران در ورزشگاه چه‌کار می کردند. در نامه ای که به ما زدند توپ را به زمین ما انداختند و مدعی شدند هماهنگی نشده است.دلیل از این مسخره‌تر سراغ دارید ؟

وی ادامه داد: روز قبل مگر گل‌گهر و هوادار آنجا بازی نکردند؟ مگر 4 روز قبل من با هوادار در همین زمین بازی نکردم؟چه مشکلی وجود داشت؟ چرا این کار را با ما کردند؟ چرا بازی های ما نباید با تماشاگر برگزار شود؟ وقتی روز قبل ما هوادار و گل گهر با تماشاگر برگزار کردند چرا بازی نساجی تراکتور با تماشاگر برگزار نشود؟ یک نفر دلیلش را بگوید؟

مدیرعامل باشگاه نساجی در پایان با گلایه از اتفاقات روزهای اخیر فوتبال تاکید کرد: همه فکرشان مجمع بوده است. این همه خرج کردند فقط سراجی را از مجمع برداریم. خدا وکیلی یکی جواب مرابدهد شاید اشتباه از من بوده است! من سه روز قبل در حساب ورزشگاه پول ریختم و 4 روز قبل بازی قبلی را در این استادیوم برگزار کردیم. کار ما اشتباه نبود بیاید به راحتی و باشهامت عذرخواهی کنند. یک بار برای همیشه از مردم عذرخواهی کنند.

انتهای پیام/

کدخبر: 787369 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟