صحبت‌های استقلالی‌ها پس از قهرمانی در لیگ

به گزارش رکنا، بازیکنان تیم فوتبال استقلال پس از قهرمانی این تیم در لیگ برتر صحبت‌های جالبی را مطرح کردند.

*علیرضا رضایی

رضایی دروازه‌بان دوم استقلال در خصوص این قهرمانی اظهار کرد: خدا را شکر که مردم خوشحال آمدند و خوشحال رفتند و هواداران استقلال در این روزهای بد و وضعیت نامناسب اقتصادی، دلخوشی پیدا کردند.

*آرمان رمضانی

آرمان رمضانی بعد از قهرمانی استقلال در لیگ برتر اظهار کرد: فصل سختی را پشت سر گذاشتیم و خوشحالیم که این فصل منجر به قهرمانی شد.

وی افزود: اول فصل کمتر به من بازی می‌رسید اما سعی کردم از معدود فرصت‌ها استفاده کنم. کادر فنی به من اعتماد کرد و فرصت بازی بیشتری پیدا کردم. همه تیم زحمت کشیدند و گل‌های زیادی زدند. آرزوی هر بازیکنی این است که در استقلال بماند اما آینده کاری من به تصمیم باشگاه و کادر فنی بستگی دارد.

*فرزاد مجیدی

مجیدی پس از برگزاری جشن قهرمانی استقلال گفت: این قهرمانی پاک را به هواداران استقلال تبریک می‌گویم. خیلی خوشحالیم که هواداران استقلال که واقعا در حق‌شان اجحاف شده بود توانستند قهرمان شوند.

وی در پاسخ به این سوال که چند وقت در کنار تیم نبود؟ گفت: برادرم به من درس داد. فرهاد اصولی داشت و به شخصه از او عذرخواهی می‌کنم. همچنین از مجموعه باشگاه هم عذرخواهی می‌کنم که نتوانستم خدمت کنم. به خاطر مشکلاتی که داشتم باید کارم را انجام می‌دادم. همیشه با همه وجود در کنار استقلال خواهم بود.

مربی استقلال در پاسخ به این سوال که فرهاد مجیدی قصد جدایی از استقلال را دارد؟ تصریح کرد: در این جشن قشنگ بهتر است روز هواداران را خراب نکنیم.

مجیدی در واکنش به این موضوع که برادرش همیشه می‌گفت یکی از دلایل عدم موفقیت استقلال در سال‌های گذشته عدم ثبات در این تیم بوده و فکر نمی‌کند با جدایی او مجددا استقلال ضربه می‌خورد؟ گفت: خسته نباشید، من مجددا قهرمانی استقلال را تبریک می‌گویم.

*ارسلان مطهری

مطهری پس از قهرمانی استقلال در لیگ برتر اظهار کرد: خوشحالم که قهرمان شدیم و یک قهرمانی پاک و بدون حرف به دست آوردیم. این زیباترین چیزی بود که می‌توانستیم به دست بیاوریم. از همه طرف همه بازیکنان از هواداران تشکر می‌کنم که در روزهای سخت کنار ما بودند. این قهرمانی به آنها اختصاص دارد.

وی افزود: الان صحبت کردن درباره خودم اشتباه است چون از این قهرمانی لذت می‌برم. ما اینجا شادی کردیم چون هوداران ما نیاز به شادی داشتند. به مردم آبادان تسلیت می‌گویم و مردم جنوب بدانند که ما در شادی‌ها و غم‌ها به فکرشان هستیم و ما را در غم خود شریک بدانند.

او همچنین گفت: آقای وزیر باید می‌آمد و نمی‌دانم چرا نیامدند.

*زبیر نیک‌نفس

نیک‌نفس درباره قهرمانی استقلال گفت: فصل خوبی بود و بدون باخت و به شکل رویایی تمام شد. دوست داشتیم امروز هم پیروز شویم اما نفت بسته بازی کرد و نتوانستیم از موقعیت‌هایمان بهره ببریم. خدا را شکر که فصل را بدون باخت تمام کردیم.

او درباره قهرمانی استقلال در اولین فصل حضور او در این تیم اظهار کرد: در مورد فصل‌های بعدی نظری ندارم اما امسال جو فوق‌العاده و نظم خوبی در تیم حکم فرما بود و تیم یک دست و متحد بودند و خدا را شکر که جواب داد.

هافبک استقلال درباره دعوت نشدن به تیم ملی و احتمال حضور در جام جهانی گفت: چند اردو است که به تیم ملی دعوت نمی‌شوم. همه چیز به نظر آقای اسکوچیچ بستگی دارد. تلاشم را می‌کنم و امیدوار هستم که آقای اسکوچیچ بنده را دعوت کند.

*سیدحسین حسینی

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال در حاشیه جشن قهرمانی این تیم اظهار کرد: خدا را شکر که توانستیم یک فصل سخت را با قهرمانی تمام کنیم و به اهدافمان برسیم و امیدوارم این قهرمانی ادامه‌دار باشد.

او درباره رکوردشکنی‌اش در این فصل عنوان کرد: شما خبرنگاران از ابتدای فصل به من لطف داشتید. من از اول فصل خیلی تلاش کردم که فصل متفاقوتی داشته باشم و خدا را شاکرم که این اتفاق افتاد. از بهزاد غلامپور و کادر فنی تشکر می کنم که در این راه من را کمک کنند.

حسینی درباره دعوت شدن دوباره‌اش به تیم ملی توضیح داد: خدا را شکر می‌کنم که دوباره به تیم ملی دعوت شدم و از اسکوچیچ منونم که به لیگ ایران با دقت نگاه می‌کند. همین دنبال کردن لیگ ایران باعث شد که دوباره به تیم ملی برگردم و تمام تلاشم را می کنم که برای تیم ملی بازی کنم.

*سیاوش یزدانی

یزدانی بعد از قهرمانی استقلال در لیگ برتر اظهار کرد: هرچه دارم از هواداران استقلال است و خوشحالم که کنارشان بودم. ناراحتم که تا آخر کنارشان نبودم و امیدوارم دوباره برگردم. دانشگاه قبول شده‌ام و فکر می‌کنم بتوانم برگردم.

وی افزود: وقتی سرباز شدم دیگر به تیم ملی دعوت نشدم و سه ماه است که فوتبال بازی نکرده‌ام.

*روزبه چشمی

بعد از اتمام فصل جاری با برگزاری جشن قهرمانی آبی‌پوشان گفت: خدا را شکر که قهرمان شدیم. سال سختی بود اما همه از مدیریت، کادر فنی، بازیکنان و هواداران کمک کردند و در پایان به خوبی تمام شد.

او در واکنش به اینکه استقلال امسال مشکل کمتری نسبت به گذشته داشت و قهرمان شد، اظهار کرد: امسال هم مشکلات زیاد بود. چه از بیرون زمین که نا به جا از ما انتقاد می‌کردند و چه در درون تیم که مشکلات ما بسیار بود. بچه‌ها معنی تیم بودن را نشان دادند. بازیکنان جوان کنار باتجربه‌ها فصل خوبی را رقم زدند و کسی نمی‌تواند حالا حالاها رکورد استقلال را بزند.

مدافع استقلال درباره همدلی در درون این تیم گفت: امسال سال خوبی بود. جوان‌ها و بزرگترهای تیم، کادرفنی و مدیریت تلاش کردند و با تمام مشکلات کلمه تیم بودن را معنی کردند.

وی درباره حضور مرادمند و یزدانی در جشن قهرمانی استقلال گفت: حقشان بود و به ناحق از ما جدا شدند. کمترین کاری که می‌توانستیم کنیم، حضور این بازیکنان در جشن قهرمانی استقلال بود. 

انتهای پیام/

 

کدخبر: 786555 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟