نوری: استقلال پاک و بدون حرف‌ و حدیث قهرمان شد/ آجورلو نقش پررنگی در این موفقیت داشت

محمد نوری در گفت و گو با رکنا ورزشی در خصوص عملکرد استقلال در فصل اخیر اظهار داشت: همه ایران دیدند که استقلال یک قهرمانی سالم، پاک و به دور از حرف و حدیث، به دست آورد که واقعا جای تحسین دارد. اگر رکورد بدون شکست را هم حفظ کنند یک اتفاق رویایی را در این فصل برای استقلالی ها رقم زده اند. بعد از اتفاقات ناخوشایندی که در طول سال های اخیر مدیران رقم می زدند و تیم به حاشیه می رفت امسال با آمدن آجورلو آرامش به تیم بازگشت و ایشان نیازهای کادرفنی را هم تا حد معقولی فراهم کرد و همه چیز دست به دست هم داد تا این اتفاق بزرگ رقم خورد. هواداران استقلال پس از سالها به حقشان رسیدند آن ها همواره پشتیبان تیم بودند و بیشترین سهم را در قهرمانی استقلال دارند.

وی افزود: قهرمانی یک تیم نتیجه تلاش دسته جمعی یک مجموعه است. سردار آجورلو بهترین کار را کرد که با مجیدی قرارداد ۳ ساله بست و این اطمینان رو به او داد که با خیال راحت کارش را انجام دهد. مجیدی هم با جوانی و پتانسیلی که داشت و همچنین بازیکنان خوبی که گرفت توانست به موفقیت دست پیدا کند. امسال استقلال بهترین مهره ها را داشت امیدوارم بتوانند شاکله اصلی تیم را حفظ کنند و با آمدن چند بازیکن خوب تیم را تقویت کنند تا سالیان سال این قهرمانی را تداوم ببخشند و حتی ستاره سوم را کسب کنند. 

پیشکسوت استقلال ادامه داد: پیشکسوتان ما قابل احترام هستند و ما همه را دوست داریم تعدادی از آن ها چه در زمانی که تیم مشکل داشت و چه در زمانی که تیم در شرایط خوبی بود از استقلال حمایت کردند که آن ها هم قابل تقدیر هستند.

نوری در رابطه با تداوم موفقیت های استقلال عنوان کرد: سایر تیم ها باید سالیان سال تلاش کنند تا بتوانند این رکورد را جا به جا کنند. استقلالی ها نباید غرّه شوند این قهرمانی زمانی تکمیل می شود که ما چندین سال بتوانیم آن را تدوام ببخشیم. خواسته ما به عنوان پیشکسوت و هوادارن استقلال این است که شاکله تیم حفظ شود. تیم رقیب در حال جذب بازیکنان خوبی است ما هم باید در تلاش باشیم تا بازیکنان مورد نظر مجیدی جذب شود.اگر مدیریت و کادرفنی و شاکله اصلی تیم حفظ شوند و همچنین چند بازیکن خوب به مجموعه اضافه شوند صد در صد سال بعد هم از مدعیان اصلی قهرمانی هستیم.

پیشکسوت استقلال در خصوص نقل و انتقالات آبی پوشان گفت: سیاست باشگاه در نقل و انتقالات سکوت است و چراغ خاموش حرکت می کنند تا بازیکنان مورد نظر باشگاه توسط سایر تیم ها شکار نشوند. آن ها کمتر حرف می زنند و بیشتر عمل می کنند، این طور که در جریان هستم مذاکرات با نفراتی که مدنظر آقای مجیدی هستند در جریان است. 

وی در رابطه با جشن قهرمانی استقلال و حضور پیشکسوتان بیان کرد: در دو هفته اخیر با معاون فرهنگی باشگاه آقای دکتر نفرزاده، برنامه ریزی های لازم را انجام داده ایم. قرار است در ورزشگاه آزادی در دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان جشن قهرمانی با حضور پیشکسوتان برگزار شود. قبل از رفتن به ورزشگاه پذیرایی انجام می شود و پس از آن با اتوبوس راهی ورزشگاه آزادی خواهیم شد. این کار، اقدام شایسته ای است که توسط مجموعه استقلال و سردار آجورلو انجام خواهد شد‌.

انتهای پیام/

کدخبر: 785550 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟