ذوالفقارنسب: مدیران قوی در فدراسیون نداریم/ حسادت باعث رفتن باقری شد

به گزارش رکنا، بیژن ذوالفقارنسب در خصوص وضعیت این روزهای تیم ملی فوتبال و عدم برگزاری بازی‌های دوستائه برای این تیم گفت:  جهت داشتن یک تیم ملی منسجم در جام جهانی باید علاوه بر بازی‌های دوستانه از لحاظ فکری هم این تیم آماده باشد. شما نمی توانید با این همه بازیکن شاغل در بهترین لیگ‌های خارج از کشور ظرف چند روز یک تیم را برای بازی دوستانه به طور حرفه ای آماده کنید و این نیازمند برنامه ریزی مفصل است.باید برای داشتن یک تیم آماده انرژی ها به هم پیوند بخورد و به مانند یک طناب نامرئی این ارتباط بین اعضای تیم ملی برقرار باشد.

وی ادامه داد: یک تیم در خط دفاع برای اینکه جلو یا عقب یا سمت دیگر برود باید هماهنگی داشته باشد.

بیژن ذوالفقارنسب  درباره اوضاع این روزهای فدراسیون فوتبال افزود: ما در تاریخ فوتبال خود هیچ وقت مدیر خوب نداشته ایم و اینها را با مثال می‌توانم برای شما بگویم.از زمان مهندس صفایی فراهانی گرفته تا به امروز ما همیشه از ضعف مدیران نالایق ضربه خورده ایم و فوتبال راه به جایی نبرده است.

این تیم ملی که حاصل کنارهم بودن بیش از 40 بازیکن سطح بالاست رها شده و برای هماهنگی یک بازی دوستانه باید به کجاها سرک بکشیم و آخر هم نتیجه نگیریم. جام جهانی 2022 قطر باید زمان برداشت محصول ما از سالها کاشت و زحمت فوتبالی ماست که با این اوضاع فکر نمی کنم بازهم  نتیجه درخور و شایسته ای کسب کنیم.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص رفتن کریم باقری از تیم ملی گفت: مبلغ و یا حق الزحمه کریم باقری باعث رفتن ایشان از تیم ملی نشد و این حسادت بود که وی را به کناره برد. متاسفم برای دوستانی که همیشه سعی براین دارند که در کار تیم ملی خلل ایجاد کنند و حضور کریم باقری بسیار از نبودنش موثر تر است و او میتواند در کنار اسکوچیچ تیم را آرام نماید.

انتهای پیام/

کدخبر: 784690 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟