حرف‌های کمک داور ایرانی جام جهانی قطر/ اشک در چشم‌هایم حلقه زد

به گزارش رکنا، از سوی فدراسیون جهانی فوتبال فیفا اسامی داوران حاضر در جام جهانی 2022 قطر اعلام شد.

در بین این اسامی، کوبل داوری فوتبال ایران شامل علیرضا فغانی ، محمدرضا منصوری و محمد رضا ابوالفضلی هم برای قضاوت در این تورنمنت مهم دعوت شده اند.

محمدرضا ابوالفضلی یکی از کمک داوران فینال جام ملتهای آسیای 2015  بین تیمهای استرالیا و کره جنوبی ، حالا برای حضور در مهمترین آوردگاه زندگی حرفه‌ای خود دعوت شده و حتی موقع دریافت این خبر از سوی علیرضا فغانی اشک در چشمانش حلقه زده است. او در یک گفتگوی اختصاصی با رکنا اینطور می‌گوید:

من از دریافت این خبر خیلی خوشحالم و وقتی علیرضا فغانی این خبر را به من تلفنی داد، اشک در چشمانم حلقه زد و متاثر بودم از اینکه پدرم که یکی از داوران قدیمی بود دیگر در بین ما نیست و دوست داشتم او هم این خبر را از زبان خودم می شنید.

mohamad-reza-abolfazli

وی ادامه داد: مطمئنأ قضاوت یک داور در رقابت‌های جام جهانی برای او اتفاق مهمی است و برای اولین بار من هم افتخار حضور به عنوان نماینده ایران در این رقابت‌ها را دارم. ما باید تا شروع  جام جهانی در سمینارهای مرتبط حضور پیدا کنیم و خود را با آخرین آموزش‌های جام جهانی آبدیت کرده تا از هر لحاظ آماده این آوردگاه مهم فوتبالی باشیم.

کمک داور ایرانی حاضر درجام جهانی پیش رو در خصوص نمایندگان جامعه داوری قاره آسیا و شرکت کننده در این تورنمنت اظهار داشت: از آسیا داوران کشورهای امارات ، قطر و ژاپن حضور دارند و فیفا با توجه به اینکه قضاوت تمامی داوران در قاره های مختلف را زیر نظر دارد، به همین جهت بهترین‌ها برای این تورنمنت دعوت می شوند.

ابوالفضلی همچنین در خصوص استفاده از سیستم کمک ویدئویی در فوتبال ایران افزود: من فکر می کنم فوتبال ایران که اسم لیگ برتر را هم یدک می کشد به این سیستم احتیاج دارد و الان تمامی کشورهای صاحب حرف در فوتبال از VAR استفاده می کنند.

انتهای پیام/

کدخبر: 782909 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟