سهم‌خواهی یا دلسوزی پیشکسوتان پرسپولیس؟/ چند پادشاه و یک اقلیم

به گزارش رکنا، باشگاه پرسپولیس این روزها شرایط عجیبی را تجربه می‌کند؛ از یک سو نتایج ضعیف تیم بزرگسالان و واگذاری قهرمانی به رقیب دیرینه و از سوی دیگر اتفاقات باورنکردنی در آکادمی این باشگاه که باعث شده پیشکسوتان این باشگاه به جان یکدیگر بیفتند!

اگر در دهه هشتاد مرحوم مهرداد اولادی و یکی دو بازیکن مطرح دیگر از تیم‌های پایه به تیم بزرگسالان می‌رسیدند و همچنین در ابتدای دهه ۶۰، در اوج کمبود امکانات و زیرساخت‌های لازم برای باشگاه‌داری، پرسپولیس مثل همین امروز تیم‌های نوجوانان و جوانان بی در و پیکری داشت که از دل این تیم‌ها بازیکنانی مثل حسین عبدی، جمشید شاه‌محمدی، فریبرز مرادی، سعید عزیزیان، فرامرز میرزایی، رضا عابدیان و ... به تیم اصلی راه یافتند؛ در دهه نود بخصوص دیگر از این خبرها نبود.

مشخص نیست آکادمی که طی 10 سال اخیر فعالیت مشخص و روشنی نداشته چرا الان برای پیشکسوتان این باشگاه تا این حد مهم شده که علیه یکدیگر مصاحبه می‌کنند؟!

روز گذشته بود که محسن خلیلی از سوی رضا درویش به عنوان مدیر آکادمی معرفی شد اما فشار پیشکسوتان باشگاه که در پشت پرده حمایت معنوی علی پروین را دارند باعث شد تا رضا درویش تحت معذوریت قرار بگیرد و حکم نهایی خلیلی را نزند! فشارها به این دلیل است که محمد پنجعلی می‌خواهد همچنان مدیریت آکادمی را در اختیار داشته باشد و با این اوصاف شاید خلیلی را به عنوان مدیر تیم پایه معرفی کنند. در واقع 2 پست موازی برای راضی کردن تمام طیف‌ها! از سوی دیگر سپهر حیدری نیز که طبق گفته خودش اصلا راضی نیست پیشکسوت سایپا در پرسپولیس پست داشته باشد در گفت و گویی رادیویی اعلام کرد از دوبی به تهران آمده تا برنامه مدیریت آکادمی را بدهد اما در پشت پرده حکم را برای خلیلی زدند!

تمام این دعواها برای سهم‌خواهی بیشتر است یا به یکباره پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس دلسوز فوتبال آکادمی پرسپولیس شدند؟ باید کمی صبر کرد تا مشخص شود رضا درویش قدرت تصمیم‌گیری مستقل را دارد یا خیر.

انتهای پیام/

کدخبر: 781769 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟